Direktlänk till inlägg 12 februari 2016

NO prov

Av Louise - 12 februari 2016 23:38

Idag så hade jag NO prov och jag tyckte att det kändes bra. Jag trodde faktiskt inte att det skulle gå så bra med tanke på hur lite jag pluggade.

Efter skolan så var jag på teatern som jag ska praoa på en dag och fick en praolapp påskriven. Det var en ganska liten men väldigt mysig teater:)

Just nu så sitter jag och tittar på youtube, dricker te och har det mysigt.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 22 juli 2017 23:56

Hej! Jag kommer att flytta min blogg från bloggplatsen. Förutom byte av bloggportal så kommer inget att ändras så jag hoppas att ni kommer att följa med mig över till min nya blogg.   "Kod för att importera min blogg till Nouw: 6798009508"   ...

Av Louise - 18 juli 2017 23:15

De första dagarna gick åt till att bli av med jetlagen och att lära känna området där vi bodde. I början så verkade det inte som om det fans något speciellt där vi bodde. Bara några mindre resturanger och små affärer men sedan så upptäckte vi att det...

Av Louise - 17 juli 2017 23:25

Det var ett tag sedan jag skrev senast men nu är jag tillbaka. Anledningen till att det inte kom något inlägg förra veckan var för att jag var i USA och det blev konstigt med tidsskillnaden och så. Ett inlägg om vad jag gjorde i USA kommer imorgon. ...

Av Louise - 3 juli 2017 23:17

Den här veckan så har jag varit på Gröna Lund. Jag var där med en kompis och det var väldigt roligt. Dock så fick jag ont i nacken efter att ha åkt flygande mattan. Men jag tröstade mig själv med att gå och köpa sockervadd vilket var väldigt gott. ...

Av Louise - 26 juni 2017 22:54

Den här veckan så har jag tagit det ganska lungt. Jag har träffat en vän och tränat två gånger men annars så har jag inte gjort så mycket. Jag har i almenhet haft en ganska lugn start på det här sommarlovet, men jag tror att det är bra eftersom jag i...

Ovido - Quiz & Flashcards