Alla inlägg under juli 2013

Av Louise - 24 juli 2013 20:53

Hej!Förlåt att jag inte skrivit på ett tag men jag har haft mycket att göra. Tillexempel kom jag just hem efter min en och en halv vecka långa semester. Jag har gjort och set en masa saker som tex gått långa och sköna strandpromenader, ridit western och varit på High Chaparral. Det har varit jättekul och väldigt trevligt. / Lollo

Av Louise - 1 juli 2013 13:44

Jag har nyss varit på ridläger. Det var så kul. Och när jag kom dit fick jag en shock. Några hästar som står på stallet där jag rider kommer från stallet där jag gick på läger. Det var kul. Vilken chans på hundra är det liksom att pricka så rätt. Jag fick till och med en hink från dem där det stod en av hästarnas namn på. Så glad! Och så hoppade jag 85 cm alltså 25 cm högre än jg någonsin hoppat förut. Det kanske inte låter så högt men det är ganska så högt.


Hej Sejs

Av Louise - 1 juli 2013 13:34

Nu har jag skafat youtube konto. Men den första videon kanske inte kommer på en gång, det är nemligen en väldig speciel video. Det är en video till ära för min lärare som jag nu tyvär måste lämna nu.  Hon var väldigt bra!

Ovido - Quiz & Flashcards