Alla inlägg under mars 2017

Av Louise - 27 mars 2017 21:49

Den här veckan så har jag haft fullt upp. Jag har nämligen haft mina tre sista intagningsprov till gymnasiet. Jag söker till teaterlinjen och då måste man göra intagningsprov. Det har känts bra så jag hoppas att jag hamnar någonstans där jag kommer att trivas.

Utöver det så har veckan flutit på som vanligt. Det ända var väl att jag såg Skönheten och Odjuret i lördags. Den var riktigt bra. Jag rekommenderar den starkt.

Hoppas att du har haft en bra vecka:)

Bye//Lollo

Av Louise - 20 mars 2017 23:45

Den här veckans händelse var twisterstävlingen som det laget jag tränar deltog i. Det är en tävling som träningslagen är med i för att få känna hur det käns på en tävling.

Det var första gången som jag var tränaren i ett sådant sammanhang. Det var så klart lite svårt men också väldigt roligt.

Hoppas att du har haft en bra vecka:)

Bye//Lollo

Av Louise - 13 mars 2017 23:45

Den här veckan började som vanligt med skola och träning. Men i slutet av veckan så har jag haft ganska mycket att göra. För i torsdags och fredags så hade jag intagningsprov till två gymnasium. Jag vill nämligen gå teater inriktning på gymnasiet och då måste man göra ett teaterprov. Det var lite läskigt men jag tror att det gick bra.

Sedan så hade jag tävling i lördags. Det var en cheerleading tävling och det gick faktiskt väldigt bra. Vi kom tvåa vilket betyder att vi kvalar till nästa tävling. Så i maj kommer vi åka till Luleå och tävla vilket kommer att bli jättekul.

Hoppas att du har haft en bra vecka:)

Bye//Lollo

Av Louise - 6 mars 2017 21:18

Den hör veckan har varit avslappnande med tanke på att det har varit sportlov.

Men jag har inte bara slappat. Jag har faktiskt tränar en hel del eftersom den första cheertävlingen denna säsong närmar sig med stormsteg.

Efter allt tränande så avlutade jag lovet med ett besök på Bounce med en kompis. Det var faktiskt riktigt kul och jag skulle gärna det igen.

Hoppas att du har haft en bra vecka:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards