Alla inlägg under mars 2014

Av Louise - 19 mars 2014 18:55

Hej! Nu är jag tillbaka efter helgens bravader. I lördags så tävlade jag med mitt lag på DM i cheerleading. Vi tog tyvärr inte hem någon medalj men för det ska man inte deppa ihop för. Vi fortsätter bara att utvecklas och sen så får vi se hur det går nästa gång. Något jag själv känner att jag måste utvecklas i är gymnastik. 



Igår var jag på en make-up rådgivning. Det var kul. Tjejen som sminkade mig var trevlig och hon gav mig goda råd. Det blev ett väldigt bra resultat.


På söndag tävlar jag min första clearrond på min ridskola. Det ska bli väldigt kul och jag hoppas på ett bra resultat men annars är det bara att försöka igen:)

Av Louise - 14 mars 2014 18:12

Som jag i ett tidigare inlägg sa kan jag inte blogga imorgon och jeg hade inte tänkt blogga idag heller, men jag bloggade inte i onsdags eller i går och fick lite tid över idag. Just nu sitter jag i stallcafet och väntar på att det kanske kommer någon som köper något. När vi är klara i stallcafet så drar jag till Västerås och sover på hotel. Imorgon tävlar jag DM i cheerleading! Whicsh me luck:)

Av Louise - 11 mars 2014 14:58

...upprörd därfar att nyss har jag stått ute i 20 minuter därför att brandlarmet gick och vi trodde på allvar att skolan barn därför att brandbilar kom osv. Men men sådant händer och det barn ju inte om det inte var en väldigt liten brand. Nu ska jag plugga lite. Puss puss

Av Louise - 10 mars 2014 09:27

Jag tänkte att jag ska ha en liten frågestund eftersom jag igår blev glatt överraskad när min blogg börjar få läsare:) Så fråga på. Puss // Lollo

Hej

Av Louise - 9 mars 2014 16:15

Påväg till träningen så har jag mellanlandat i centrum. Jag har köpt ett par nya träningsbyxor och bokat tid till en make up rådgivning:) XOXO // Lollo

Av Louise - 9 mars 2014 12:22

Jag har haft en bra helg hitils. Igår så hade jag genrep/uppvisning med mitt cheerleading lag. Det var kul det gick bra och vi fick våra nya dräckter! De var jätte snygga och mycket skönare än tidigare dräkter. Nästa lördag tävlar vi DM i vesterås. Jag kommer att åka dit på fredagen och därför kommer jag inte kunna blogga på både fredagen och lördagen men på söndag är jag tillbaka och då kan jag skriva och berätta om hur det har gått. Just nu gör jag inte så mycket men ikväll ska jag träna och det ska bli kul eftersom det gick så bra igår.Vi hörs senare Hej Då  

Ovido - Quiz & Flashcards