Alla inlägg under april 2016

Av Louise - 30 april 2016 23:33

Idag så firade vi min mormors födelsedag. Eller firade kanske inte är det rätta ordet eftersom hon fyllde år i januari. Men hon fick i present att gå på Måns och Öz på cirkus, vilket vi gjorde idag. Det var faktiskt väldigt kul. Sedan så pt vi på en resturang och vet ni vad som hände?! Edward Blom kom in och satte sig på samma resturang som oss.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 29 april 2016 23:55

Idag så bjöd vår lärare på glass. Så snäll att man smälter.

Efter skolan så åkte jag till stallet och var med mina kompisar. Vi fikade, spelade kort och hade allmänt trevligt.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 28 april 2016 22:51

Idag så hade jag privatlektion på cheerleadingen. Jag fick en massa bra tips och det hjälpte verkligen. Efter detta så har jag även tagit ett steg mot att tro på mig själv igen.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 27 april 2016 22:53

Idag så hade vi uppspel av Shekspear och det var ganska roligt men jag är väldigt glad över att ha det överstökat. Det var nämligen något av det jobbigaste jag gjort. Men jag är väldigt stolt över mig själv enftersom jag klarade det.

Nu har ju även våran tränare kommit hem. Något jetlaggad men fit for fight.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 26 april 2016 22:10

Idag så var jag hos läkaren vilket gjorde så att jag missade halva skoldagen. Hipp hurra för mig. Dessutom så var första dalen av dagen inte så jobbig. Först så lysande vi på en kille som pratade om spoken words och poetry slam(hoppas att jag stavade rätt) Och han var jätteduktig. Han framförde två av sina dikter. Och sedan så hade jag studietid.

Sedan så hade jag träning och även om det har varit kul att ha nye tränare så ska det bli skönt när Lotta kommer tillbaka imorgon.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 25 april 2016 22:17

Idag så red vi upp ett program på ridningen. Jag missade några saker på slutet men annars gick det bra. Min ridlärare berömde faktiskt min sits, vilket jag blev väldigt glad över eftersom jag brukar ha svårt med att få till sitsen.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 24 april 2016 22:58

Idag så var jag med min kompis i "hennes" kyrka. Det var mysigt, men väldigt annorlunda från en vanlig kyrka. Sedan så åkte vi hem till henne och åt lunch och tittade på film.

Sedan så hade jag träning. Det gick bra, men vi måste fortsätta kämpa för att bli bäst.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 23 april 2016 21:49

Idag så har jag orienterat och det gick bra. Sedan så åkte jag och min mamma och lämnade in mina glasögon, för att de ska fixa glasen.

Nu sitter jag hos min kompis och vi tittar på film. Jag ska sova här och imorgon ska jag följa med henne till kyrkan.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards