Alla inlägg under oktober 2016

Av Louise - 31 oktober 2016 23:45

Idag så var jag på prova på dag på Sveriges rid gymnasium. Det var kul men jag tror ändå att jag kommer att satsa på teatern. Men jag skulle inte ha något emot att få där om jag inte kommer in på en teaterlinje. Det är bara det att det är lite krångligt att ta sig dit. Jaja vi får väl se vad framtiden har att erbjuda.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 30 oktober 2016 18:15

Idag så var vi tvungna att åka tillbaka till King's Cross eftersom vi hade tappat bort det vi köpte där, så vi åkte tillbaka och köpte nytt. Väldigt klantigt men vad ska man göra.

När vi skulle äta lunch så gick vi till en restaurang som heter Inamo och de hade en väldigt häftig sätt att beställa saker på. Man beställde nämligen saker på bordet. Det var som en liten mus i hörnet av bordet så att man kunde klicka runt i menyn som projekterades på bordet. Det var väldigt häftigt och de hade väldigt god mat.

Sedan var det dags att åka tillbaka till hotellet och hämta våra grejer för att sedan åka till flygplatsen och åka hem.

Jag har haft en rolig tid här i London men det ska också bli lite skönt att komma hem. Dock så kommer jag sakna sommarvädret här.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 29 oktober 2016 23:45

Idag så shoppade lite mera. Men idag så åkte vi även runt lite mera och shoppade på lite olika ställen. Först var vi på Kings Cross. Sedan så åkte vi till Camden Town. Där finns det nämligen ett hus med massa små söta stånd. Efter det så åkte vi till Piccadilly circus. Sedan så åkte vi till vårt sista shoppingstopp för dagen vilket var Oxford street.

Sedan så åkte vi till ett litet café där vi fick gratis fika. Det fick vi nämligen på köpet när vi köpte biljetter till Wicked.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 28 oktober 2016 23:45

Idag så shoppades dagen iväg. Vi gick och gick och gick. Som igår så var fötterna inte så glada efteråt men resten av mig var glad.

Dagen avslutades sedan med musikalen Wicked. Den var jättebra och det var väldigt mysigt.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 27 oktober 2016 23:45

Idag så började dagen med en en flyggtur. Efter ungefär två timmar så landade vi i London. Vi åkte då till vårt hotell och sedan så spenderade vi typ resten av dagen åt att shoppa:) Det var kul men mina fötter var inte glada efteråt. Dock så var det värt det.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 26 oktober 2016 23:22

Idag så hade jag lite stressigt påväg till träningen. Men jag kom i tid och själva träningen gick väldigt bra.

Nu har jag även officiellt höstlov och imorgon bär det av till London!

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 25 oktober 2016 22:45

Idag så hade vi en roligt träning. Det var visserligen lite flummigt men det gick ganska bra ändå.

Imorgon är min sista dag i skolan innan lovet eftersom vi har studiedagar på torsdag och fredag!

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 24 oktober 2016 22:08

Idag så red jag. Det var inte mitt bästa ridpass. Jag hade nämligen lite ont i huvudet hela tiden vilket gjorde det lite svårt att koncentrera sig. Dock så var det ändå ganska kul.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards