Alla inlägg under oktober 2016

Av Louise - 7 oktober 2016 23:45

Idag så hade jag hoppning. Det var kul och det gick faktiskt väldigt bra. Det känns som om det går bättre och bättre varje gång.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 6 oktober 2016 23:45

Idag så pluggade jag med morfar. Jag pluggade matte, matte och mer matte. Det var jobbigt men det är skönt att ha det gjort.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 5 oktober 2016 22:19

Idag så hade vi extra jobbig styrka på träningen. Jag vet ju att det är för att vi ska bli bättre men just i den stunden så käns det inte värt det. Jag hoppas bara att det ger resultat, men det händer ju inte över en natt. Så man får helt enkelt hålla ut och föröka att se ljuset i slutet av tunneln.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 4 oktober 2016 22:34

Idag så hade jag en massa håltimmar i skolan. Jag har vanligtvis två håltimmar men idag blev en av dem dubbelt så lång eftersom vår sånglektion blev inställd. Det var faktiskt ganska skönt att bara ta det lite lungt.

Annars så flöt dagen på som vanligt med skolan och träningen.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 3 oktober 2016 21:22

Idag så hoppade vi på ridningen. Det gjorde faktiskt hela min dag bättre. Jag kom nämligen dit med huvudvärk i tron att jag skulle ha en lite svårare häst. Men när jag tittade på hästlistan så hade jag min favorithäst som jag dessutom inte hade ridigt på ett tag och det gick jättebra.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 2 oktober 2016 23:45

Idag så tränade jag mitt lag och sedan så satt jag och gjorde en dans tillsammans med tjejen som jag tränar dem med. Jag hoppas verkligen att de kommer att klara av den för då tror jag att det kan bli väldigt fint.

På kvällen så hade jag även min vanliga träning och det gick väl ganska bra.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 1 oktober 2016 23:16

Idag så var jag i stan och köpte lite böcker. Dock så måste jag åka tillbaka imorgon eftersom jag råkade köpa två av samma bok. Japp inte mitt smartaste drag.

Efter det så åkte jag och min mamma och mötte upp min pappa och så gick vi och åt lunch tillsammans. Det var trevligt. När vi var klara så åkte vi hem. Sedan så har det inte hänt så mycket mer.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards