Alla inlägg under februari 2017

Av Louise - 27 februari 2017 23:32

Den här veckan har varit lite annorlunda eftersom vi har haft ansökningsvecka på min skola. Det resulterade blad annat att jag blev ledig på torsdagen vilket var jätteskönt.

Annars så har det varit en ganska vanlig vecka.

Hoppas att du har haft en bra vecka:)

Bye//Lollo

Av Louise - 20 februari 2017 23:45

Den hör veckan så har det mest flutit på som vanligt. Eller kanske inte riktigt eftersom vi har jättemycket i skolan just nu. Dock kommer det väl inte som någon överraskning, det blir nämligen alltid så när loven närmar sig. Dessutom så vill alla lärare göra så mycket som möjligt innan nationella proven börjar.

Hoppas att du har haft en bra vecka:)

Bye//Lollo

Av Louise - 13 februari 2017 21:45

Den här veckan har rullat på som vanligt. Dock så har helgen varit ganska "händelserik". I fredags så hade jag min sista hopplektion, det var väldigt ledsamt men jag fick i alla fall hoppa min favoritponny:)

Sedan så var jag på utbildning i lördags och det var kul. Det som jag inte hade väntat mig var väl att jag nästan skulle krocka med Marcus och Martinus. Men det gjorde jag nästan, de bodde nämligen på det hotellet som utbildningen var på.

Hoppas att du har haft en bra vecka:)

Bye//Lollo

Av Louise - 6 februari 2017 22:30

Den här veckan så har jag haft min sista vanliga ridning. Det är lite ledsamt men samtidigt kommer det bli lite skönt eftersom jag fångar mer tid till saker som jag måste göra, tex skola.

Sedan så har veckan rullat på som vanligt enda till i fredags då jag och min kompis bestämde oss för att ha Harry Potter maraton. Så vi åkte hem till mig på fredagen och började kolla runt 17:00. 24 timmar senare så var vi klara. Det tar egentligen inte så lång tid att titta på alla filmer men vi tog en powernap på 4 timmar mellan film 4 och 5. Det hela var riktigt kul men nu behöver jag inte ha ett nytt maraton på ett tag, haha:)

Hoppas att du har haft en bra vecka:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards