Alla inlägg under november 2016

Av Louise - 30 november 2016 21:56

Idag så hade vi våran sista träning innan tävlingen i helgen och det kändes faktiskt väldig bra. Vi kan allt, vi måste bara visa det också. Nu ska jag bara ta det lungt de kommande dagarna så att jag är utvilad på lördag för så gäller det!

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 29 november 2016 22:39

Idag så hade jag en ganska vanlig dag. Det ända speciella som hände var att jag hade elevråd. Det gick bra och vi kom fram till några grejer som vi ska göra och några frågor som vi ska ta vidare till rektorn. Tillexempel så ska vi ha "kaffemåndag" om två veckor. Då ska vi sälja kaffe, te, chocklad och fika. Det blir förhoppningsvis mysigt och uppskattat.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 28 november 2016 23:04

Idag så hade vi NO prov. Det var svår men inte jättesvårt. Vissa delar var svårare än andra. Jag hoppas att det gick bra för jag kämpade riktigt hårt för att köra mig. Särskilt alla konstiga formler vi skulle lära oss. Men den delen kändes faktiskt ganska bra så jag är tror på ett bra resultat.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 27 november 2016 22:34

Idag så har det varit cheerleading för hela slanten. Först träning med Minior Träning 2 (mitt lag), sedan ett ledarmöte och till sist träning med laget jag går i. Det tar på krafterna men det är också väldigt roligt.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 26 november 2016 23:28

Idag så var jag hemma hos en kompis och jag hade jättekul. Hennes kompis var också dör vilket bara gjorde allting ännu roligare. Man får liksom en sån energikick när man är hemma hos henne.

Det som vi bestämt att vi skulle göra var att se på Suecide Squad och det gjorde vi och den var jättebra.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 25 november 2016 23:53

Idag så var jag på öppet hus på Victor Rydberg. Det verkade väldigt mysigt där. Jag gillar även hur deras schema är upplagt. De har nämligen bara två ämnen om dagen. Man har alltså långa men få lektioner per dag vilket jag gillar. Det verkar vara en skola som jag kan tänka mig att gå i.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 24 november 2016 22:35

Idag så hade vi en extra träning eftersom vi tävlar väldigt snart. Det gick ganska bra. Det ända var väl att jag var lite tröt efter gårdagens träning. Men det var nog bra med en träning extra.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 23 november 2016 22:27

Idag så fick jag gå hem innan sista lektionen eftersom jag hade så ont i magen. Som tur var så gick det över innan träningen började.

Vi hade en väldigt tuff träning idag men det gjorde bara det ännu skönare i slutet. Då känner man sig liksom så stolt över att man ändå tog sig igenom allt.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards