Alla inlägg under juni 2014

Av Louise - 6 juni 2014 11:14

Idag är det nationaldag och jag vet inte hur ni ska fira den men jag ska bara vara hemma med min familj. I vilket fall så hoppas jag att ni har en bra dag:)

Dessutom så har jag nyss fått hem min real techniques borstar som jag beställt och jag är väldigt spänd på att testa dem:)

Av Louise - 4 juni 2014 12:53

Snart är set sommarlov. Jag vet att alla skolor inte slutar samtidigt men de flästa skolor slutar någon gång under nästa vecka. Jag har skolavslutning på torsdag nästa vecka:) Efter min skolavslutning tänkte jag att jag ska hälsa på min gamla klass.

Har ni tänkt på att saker som att bli sjuk eller att vara med om en olycka oftast händer när det minst passar. Just nu är jag tex sjuk och jag har några för mig sjukt viktiga saker att göra, så jag hoppas att jag snart blir frisk:)
PussPuss Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards