Alla inlägg under mars 2016

Av Louise - 31 mars 2016 22:50

Idag så var jag i stallet nästan hella dagen. Först var jag och mina kompisar med i en påskäggsjakt och sedan var vi med på ryktartävling. Det var väldigt kul. Sedan så följde jag med en av mina kompisar hem.

Idag blev det tyvärr ingen video, men det kommer en imorgon.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 30 mars 2016 23:45

Idag så gick allt inte som vi tänkt på campet men det ska inte stoppa oss i framtiden. Man måste alltid fortsätta kämpa.

Dock så gick uppvisningen väldigt bra.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 29 mars 2016 21:41

Idag så var jag på cheer camp. Det var som vanligt jättekul. Men det är nästan ennu roligare eftersom det är några från mitt lag som också är på campet.

Sedan så var jag och min mormor på bio.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 28 mars 2016 22:19

Idag så red jag. Det var första gången som vi kunde vara ute i år. Det var verkligen jättefint väder idag:)

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ny video, Louise pysslar: origami

Av Louise - 27 mars 2016 23:44

Idag så var jag och min mamma på bio. Vi såg Kung fu panda 3. Den var bra. Annars så har jag mest städat och gjort sådant som är tråkigt men måste göras.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

P.S, jag är ledsen för att det inte kom någon video idag. Jag han inte, men det kommer en imorgon.

Av Louise - 26 mars 2016 23:45

Idag så var vi hos min mormor och morfar på så kallad påsklunch. Det var inte en traditionell påsklunch men det var gott ändå.

Sedan var jag och min mamma på midnattsmässa, det var mysigt.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Uppe på min YouTube kanal nu:)

Av Louise - 25 mars 2016 23:15

 

Idag så la jag upp min "första" video på YouTube. Jag har några privata klipp från 2 år sedan. Men nu tänker jag att jag verkligen ska satsa. 


Men jag kan verkligen säga att det är ansträngande att redigera. Det är pilligt och svårt att få det rätt. Men jag antar att det blir lättare med tiden.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo


Av Louise - 24 mars 2016 23:45

Idag så var jag på guldtuben och det var jättekul. Förra året var jag också där men i år så var min lillkusin också med. Vi gav det nämligen det till henne i födelsedagspresent.

Jag tycker att det var jättekul att Tova Helgeson van hela tre priser, men jag tyckte att det var synd att Tommas Sekelius inte van årets style.

Jag har faktiskt tänkt på att börja göra videos själv. Det värkar så kul.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards