Alla inlägg under maj 2017

Av Louise - 29 maj 2017 23:16

Den här veckans stora händelse var att mitt lag åkte till Luleå och tävlade RM/SM. Det var över lag en bra resa. Vi fick god mat och sista dagen fick vi även bada på hotellets äventyrsbad.

När det kommer till resultatet på själva tävlingen så gick det inte direkt som vi hade tänkt oss. Men det kan ju inte alltid göra det. Ibland går det inte som man vill men då får man försöka lära sig av sina misstag och göra bättre nästa gång.

Hur som helst så är jag jättestolt över vad vi som lag har åstadkommit den hör säsongen. Vi har kämpat otroligt hårt och det är något som ingen kan ta ifrån oss. Jag hade en sjukt rolig helg med det bästa laget<3

Hoppas att du har haft en bra vecka:)

Bye//Lollo

Av Louise - 22 maj 2017 22:19

Den hör veckan så har jag gjort de sista proven i grundskolan. Det känns nästan lite konstigt att veta att jag om bara några veckor avslutar ett så långt kapitel i mitt liv. Det ska dock bli ganska skönt för just nu så känns det bara som om jag går runt i cirklar. Jag tror helt enkelt att det kommer att vara bra med något nytt.

Hoppas att du har haft en bra vecka:)

Bye//Lollo

Av Louise - 15 maj 2017 23:45

Den här veckan så har jag börjat ta igen mig efter att ha varit sjuk i nästan två veckor. Trots att det har varit en ganska skön paus så är det skönt att vara tillbaka.

Om inte annat så var det bra att jag blev frisk för att i lördags så var det dags för tävling. Mitt lag tävlade en tävling som heter Jamfest. Det var en ganska lugn tävling. Det gick dock inte jättebra så vi blev glatt överraskade när vi lyckades komma 2:a av 9:e lag.

Nu är det bara att ladda om för om två veckor så åker vi till RM i Luleå.

Hoppas att du har haft en bra vecka:)

Bye//Lollo

Av Louise - 8 maj 2017 23:45

Den här veckan så har jag varit sjuk. Det har varit ganska jobbigt då det bokstavligen är det sämsta tillfället att bli sjuk någonsin. Dels så missade jag ett vanligt prov och ett nationellt prov. Sedan så tävlar jag snart. Mitt lag ska tävla om en vecka och jag har inte kunnat träna ordentligt eftersom jag har varit sjuk.

Men man får försöka att se det från den ljusa sidan, jag håller trots allt på att bli bättre så jag tror att det kommer att årdna sig.

Hoppas att du har haft en bra vecka:)

Bye//Lollo

Av Louise - 1 maj 2017 21:44

Den här veckan så har jag lagt tre till nationella prov bakom mig vilket är väldigt skönt. Jag har även överlevt den sista friluftsdagen på Kulturama. Missförstå mig inte, det var ganska kul men att laga mat visade sig vara en utmaning. Särskilt när man får slut på tändstickor.

Förutom skolan så har jag tränat som vanligt. Dock så har jag börjar träna en extra träning i veckan vilket är både bra och kul. Det kommer att hjälpa mig en hel del.

Hoppas att du har haft en bra vecka:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards