Alla inlägg under juli 2015

Av Louise - 13 juli 2015 06:14

Hej!
Förra veckan var jag i Göteborg. Jag var på Liseberg och Universeum. Sedan åkte jag vidare till Ullared, det var så mycket folk. Jag har varit där en gång innan men jag hade glömt hur mycket folk det var. Men annars var det kul:) Tillsist åkte jag till Falkenberg, där såg jag på Vallarnas Frilufsteater.

Idag så bär det återigen av mot nya äventyr. Jag ska till London!!!

//Lollo

Av Louise - 4 juli 2015 23:06

Ni har jag inte skrivit på ett tag men de två veckorna som kommer ska jag försöka att blogga lite mer. På Måndag så ska jag åka till Göteborg, sedan ska jag vidare till Ullared och sedan till Falkenberg. Veckan därpå ska jag till London. Då vet jag inte om jag kan blogga, men jag ska försöka?

Hejsan Svejsan //Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards