Alla inlägg under februari 2016

Av Louise - 29 februari 2016 23:27

Idag så var jag på cheercamp. Det var kul, men jag fick gå lite innan det slutade för att hinna till Arlanda. Jag befinner mig nämligen i Luleå just nu. Imorgon så ska jag som jag nämnt tidigare på begravning imorgon. Men jag åker även hem imorgon för att hinna till min träning imogonkväll.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 28 februari 2016 22:54

...till Luleå. Men innan det så ska jag ha träning hela dagen. Det ska bli kul och jag ska jobba stenhårt.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 27 februari 2016 23:06

Idag så var min kompis och hennes mamma på middag hos oss, vilket var väldigt kul. Vi åt först och sedan tittade vi på Melodifestivalen.

Dock käns det som om jag börjar bli sjuk vilket inte alls är bra. Aja vi får väl hoppas på det bästa.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 26 februari 2016 23:22

Idag var det sista dagen på praoen. Det har varit jobbigt men ändå lite mysigt.

Imorgon så kommer det vänner till oss på besök, det ska bli kul.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 25 februari 2016 22:00

Idag var som alla andra dagar jag praoat på dagiset. Men när jag slutat så gick ut på stan för att hitta en klänning till en begravning. Jag hittade tillslut en bra klänning så nu behöver jag inte tänka på det mera.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 24 februari 2016 22:41

Idag så var det en pojke som personalen på dagiset inte ens kunde ställa ner på golvet för då började han gråta. Men det blir väldigt lungt och skönt under sovstunden.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 23 februari 2016 22:10

Idag så praoade jag på ett dagis och det kommer jag göra resten av veckan också. Det var inte lika kul som igår, men det var ändå kanska mysigt. Det som var skönt var att de hade en jättelång sovstund och då kunde jag sitta och bara titta på. Sedan så fick jag också fika på rasten så det var ett plus:)

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 22 februari 2016 22:19

Idag så var jag och praoade på teater Brunnsgatan 4. Det var jättekul! Jag fick se på repitioner av två olika föreställningar plus se en färdig förestälning, det var dock på Strindbergs intima teater. Alla som jag teäffade var trevliga och det var så mysigt.
Resten av veckan så ska jag praoa på ett dagis.

Hoppad att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards