Alla inlägg den 9 februari 2016

Av Louise - 9 februari 2016 21:18

Just nu så är det väldigt mycket som händer. Som jag har nämnt så har vi showcase på skolan nästa vecka och min grupp hade spelat in en film som vi skulle visa eftersom att det skulle bli svårt att visa allt live. Men först försvan ljudet på filmen och när tjejen som skulle redigera filmen försökte lägga tillbaka ljudet så kraschade det. Så nu måste vi göra allt live, vilket nog kommer att gå bra men det kommer även att bli lite stressigt.

Den här veckan har vi även en massa grejer. Vi har SO inlämning på torsdag och så ska vi börja med våra engelskaredovisningar, vilket vi kommer att fortsätta med på måndag, sedan har vi även NO prov på fredag.

Sedan har vi det här med prao. Jag har varit så stressad över det och jag väntar fortfarande på svar från ett ställe men jag kommer att behöva svara ja till en annan plats om de inte svarar typ imorgon.

Trots allt detta så har jag så mycket jag gillar i livet. Jag älskar såklart min familj och mina vänner, men det finns en sak som har hjälpt mig att få motivation att stiga upp ur sängen och det är mina sporter. Det är faktiskt två saker, hihi, det är ridningen och cheerleadingen. De har hjälpt mig eftersom jag känner att jag får komma bort från annsvar och uppgifter.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards