Alla inlägg under september 2016

Av Louise - 30 september 2016 23:34

Idag så skulle jag till stallet men eftersom jag inte kunde rida idag så åkte jag hem och vilade lite istället. Jag brukar ju inte ha så mycket tid för det annars. Mycket mer än så har inte hänt idag, men ibland kan det vara skönt att det inte händer så mycket.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 29 september 2016 21:16

Idag så hände inget speciellt. Vi hade musikal i skolan som vanligt. Sedan så åkte jag hemåt och jag och mamma var i centrum ett tag.

Lite osammanhängande men det blir bättre till helgen.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 28 september 2016 22:05

Idag så hade min morfar namnsdag, så jag köpte en mink till honom. Han sa att den var god så jag tucker att det va en bra idé.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 27 september 2016 22:25

Idag så är det endast fyra veckor kvar tills jag och mamma åker till London! Det kommer att bli skönt att komma bort ett tag och jag har faktiskt kommit att gilla England mer och mer.

Snart är det även dax att träffa mina STS vänner igen. Jag längtar så mycket. Det är också väldigt skönt att ha saker att se fram emot så blir skolan lite mindre jobbig.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 26 september 2016 21:41

Idag så var jag på sjukvårdsutbildning. Jag tänkte att det var bra att göra det så att jag som tränare kan sånt ifall det skulle höns en olycka.

Det var väldigt lärorikt och ganska kul också. Han som höll i kursen gjorde det jättebra.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 25 september 2016 22:17

Idag så tränade jag "mitt" lag för första gången. Det gick bra och jag tror att det kommer att bli ännu bättre i framtiden.

Sedan så åkte jag en sväng till min mormor och morfar innan det var dax att åka till min egen träning.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 24 september 2016 22:34

Idag så hade vi kräftskiva. Det var kul, särskilt att träffa alla människor som man annars inte träffar så ofta. Sedan så är det ju inte heller ett minus att det fins massa mat;)

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 23 september 2016 23:45

Idag så red jag två gånger. Först så red jag en vanlig lektion eftersom jag missat några av mina lektioner på senaste tiden.

Sedan så hade jag hoppning. Det var väldigt kul.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards