Alla inlägg under september 2016

Av Louise - 14 september 2016 23:45

Idag så hade vi matteprov. Det kändes ganska bra men jag är jag är inte så bra på det där med att gissa hur det gått på ett prov. Jag får helt enkelt vänta och se.

Sedan så hade jag ju även träning. Jag tyckte att det var en väldigt bra träning och jag längtar tills vi får våran koriografi.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 13 september 2016 22:24

Idag så var jag ledig. Vi hade nämligen utvecklingssamtalsdag. Då kommer man bara till skolan den tiden man blivit tilldelad eftersom att alla lärare är upptagna med sina utvecklingssamtal.

Utvecklingssamtalet gick bra och sedan så fortsatte dagen som den alltid gör. Lite pluggande och sedan träning.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 12 september 2016 23:45

Idag så hade jag matteprov. Det gick bra, det var inte så svårt. Det var bara huvudräkning, det svårare provet kommer på onsdag, men det kommer nog också att gå bra.


Sedan så var jag på en tränar workshop. Det var en tränare från USA som pratade om hur man ska träna för att förebygga skador och bygga upp muskler för olika moment inom cheerleading. Det var väldigt lärorikt både för mig som tränare och mig som aktiv.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 11 september 2016 23:45

Idag så bestod min dag av att plugga och träna. På förmiddagen så åkte jag hem till min mormor och morfar och pluggade. Sedan så åkte jag direkt till träningen.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 10 september 2016 23:29

Idag så var jag och min mamma och tittade på en ny dator. Annars så var det var inte direkt något speciellt som hände.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 9 september 2016 23:45

Idag så hade jag min premiärridning för den här sesongän. Det var dessutom en hopplektion och det var jättekul. Jag fick en jättebra häst och jag hoppas verkligen att det fortsätter så här.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 8 september 2016 22:38

Idag så klantade jag mig lite. Jag hade nämligen glömt att medans jag var sjuk så bytte en av mina lektioner sal, vilket gjorde att jag missade typ hela lektionen. Jag kunde nämligen inte hålla koll på tiden eftersom jag glömt min laddare hemma och min telefon var död. Men resten av dagen flöt på ganska bra. På morgonen tillexempel så gjorde vi en jättegod soppa och chockladbollar på hemkunskapen och set var ju inte så dumt.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 7 september 2016 22:37

Idag så var det första dagen i skolan efter klassresan. Det var klart roligare på barnens ö än i skolbänken, men måste man så måste man.

Något som dock gör dagen lite bättre är ju att man får åka och träna med sitt fina lag.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards