Alla inlägg under april 2017

Av Louise - 24 april 2017 21:29

Den här veckan så har jag väl mest försökt att komma tillbaka till verkligheten efter ett skönt lov. Det har faktiskt funkat ganska bra, jag är visserligen otroligt tröt på skolan men det är inte så långt kvar nu.

Mina träningar har kommit igång som de ska. Visserligen var den första träningen efter lovet kanske lite seg, men det är inte så konstigt. Nu hoppas jag bara att vi får ihop det så att vi kan åka till RM med ett starkt och peppat lag.

Hoppas att du har haft en bra vecka:)

Bye//Lollo

Av Louise - 17 april 2017 21:45

Den här veckan har varit underbar. Det har varit så skönt att ta en paus från all stress och bara gjort sådant som jag tycker är kul.

Min lov startade ganska lungt. Jag var mest hemma och tittade på serier. Men i tisdags och onsdags så tränade jag faktiskt. På tisdagen så gick jag på open gym och på onsdagen så gick jag på cheercamp. Det var ganska jobbigt men ändå väldigt kul.

Sedan så gick jag på bio både i torsdags och i fredags. Jag såg på Beauty and the beast och Your name. De var båda riktigt bra.

Till sist så har jag avslutat lovet med en påsklunch hos min mormor och morfar, att hjälpa min lillkusin på hennes dressyrtävling och ännu mer serier.

Hoppas att du har haft en bra vecka:)

Bye//Lollo

<3

Av Louise - 10 april 2017 23:26

Den här veckan så hände något som inte ska få hända. Våran stad, vårat land utsattes för en hemsk gärning. Men något som vi måste komma ihåg är att vi inte får backa nu. Vi måste visa att de inte kan krossa oss, att i slutändan så vinner kärlek över hat.

Så jag fortsatte med mitt liv i helgen när jag, med min familj, gick ut och åt. Det var trevligt och maten var god. Dessutom så är det äntligen påsklov. Jag har nog aldrig längtat efter ett lov så mycket i hela mitt liv och jag tänker göra det bästa av det.

Hoppas att du har haft en bra vecka:)

Bye//Lollo

Av Louise - 3 april 2017 23:45

Den här veckan har varit ovanligt vanlig. Jag har haft skolan och mina träningar. Det har flutit på bra och nu är det bara en vecka kvar till vi får påsklov! Det ska bli så skönt att ta en liten paus från allt. Och när allt börjar igen så kommer det inte att vara så mycket kvar:)

Hoppas att du har haft en bra vecka:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards