Alla inlägg under juli 2014

Av Louise - 20 juli 2014 21:49

Idag har jag haft en riktig slö-dag. Jag har badat i min pool och tittat på film men en rolig sak är att min faster och farmor är på besök.
Imorgon är det måndag men det är ju sommarlov så så jag hoppas ni får en riktigt lång och skön sovmorgon:)
Kram // Lollo

Av Louise - 19 juli 2014 13:40

Hej, det var ett tag sen men jag har haft en hel del att göra. Under första delen av sommaren har jag nästan inte vilat någonting. Jag han nät och jämt hunnit komma hem innan jag åkte igen, men nu är jag hemma. En del av sakerna jag gjorde var att jag var på Mallorca och varit på ridläger. Det var väldigt kul.

Jag även Harry Potter väldigt mycket och i torsdags så var jag på Harry Potter utställningen och det är verkligen välgjort. Man kunde också köpa trollstavar och andra saker som har med Harry Potter att göra. Det var kanska dyrt men om man gillar Harry Potter så tycker jag att det är värt pengarna. I alla fall så tror jag alla som gillar Harry Potter kommer att gilla utställningen.

Hej då:) // Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards