Alla inlägg under september 2014

Av Louise - 21 september 2014 12:47

Det var ett tag sen nu men nu tyckte jag det var dags igen. Idag har jag tränat. Jag kom till hallen som vi tränar i klockan nio för att träna gymmastik. Efter det har jag haft cheerleading träning i 2 timmar. Det var jobbigt men värt det eftersom jag klarade min "handvolt".

Jag har tänkt på en sak på sista tiden. Det är enligt mig fler rökare än vanligt. Jag förstår att det kanske är svårt att sluta om man väl börjat, men då är frågan: varför börjar man röka över huvud taget? Är det för att man blir mobbad och tvingad i skolan? Eller undrar man bara hur det är att röka och blir fast? För om man blir tvingad är det ju inte ens eget fel. Men om man inte vill ska man säga nej ( alltid ). Om man värkligen inte kan säga nej ska man prata med någon annan som kan hjälpa en.

PussPuss // Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards