Alla inlägg under augusti 2016

Av Louise - 31 augusti 2016 23:45

Idag så tittade jag på sista avsnittet av avatar 3 ggr. Vad ska man annars göra när man är sjuk? Nej, men jag tycker verkligen att de lyckades bra med det.

Sedan så har jag inte gjort så mycket. Jag blir så optoduktiv när jag blir sjuk. Men jag har det ganska mysigt och tycker det är ganska skönt att göra ingenting någon gång då och då. Bara inte för länge för då blir jag lätt uttråkad.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 30 augusti 2016 23:11

Idag så har jag varit hemma och varit sjuk. Japp först så stukar jag foten sedan så blir jag sjuk. Jaja, jag fick i alla fall tid att göra klart min engelskaläxa och baka maränger.

Jag ska nog vara hemma imorgon också, men jag hoppas att det blir bättre till på fredag i alla fall.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 29 augusti 2016 23:45

Idag så var jag i Solna centrum för att göra ett ärende. Jag behöver nämligen ett vristskydd som ska förebygga att jag stukar foten igen. Så jag köpte det och sedan så köpte jag en sporttopp också eftersom det är bra ha om man tränar mycket.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 28 augusti 2016 23:45

Idag så var jag på utbildningen jag nämnde i gårdagens inlägg. Det var även idag mycket att lyssna på och ta in, men idag fick vi även göra saker. Vi fick tillexempel lära oss att passa (hjälpa någon) på gymnastik. Det var väldigt kul och lärorikt. Nu väntar jag bara på att få veta vilket lag jag ska träna.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 27 augusti 2016 23:45

Idag så var jag på en lååång föreläsning (kick off) om saker som man måste veta om man ska bli tränare. Jag vill nämligen bli tränare i cheerleading och jag ska gå en utbildning imorgon. Det som jag var på idag var mer om hur man planerar och sånt.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 26 augusti 2016 23:33

Idag så var jag hemma hos min kompis. Hon gjorde gelenaglar på mig och vår andra kompis. Det blev jättefint, jag valde vitt med silverglitter.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 25 augusti 2016 22:37

Idag så var jag och sjöng på Sundbybergs årliga kräftskiva tillsammans med min skolas högstadiekör. Det var kul trots att det regnade.

När vi var klara så gick jag runt och tittade lite på stånden, de hade där, tillsammans med min mamma.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 24 augusti 2016 22:46

Idag så var jag på träningen utan att delta igen. Dock så känns det mycket bättre och jag tror att jag kan börja träna igen snart.

Hopas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards