Alla inlägg under augusti 2016

Av Louise - 15 augusti 2016 23:45

Idag så hade jag kräftskiva med några från min konfirmationsgrupp. Vi var hemma hos mig och det var väldigt kul. Det första vi gjorde var att bada och sedan gick vi upp och åt. Det roliga var att tjejen som hade föreslagit att vi skulle ha kräftskiva inte gillar kräftor, så nästa gång så kanske vi ska ha taco kväll istället. Det roligaste var att det var två tjejer från Malmö som, hälsade på. Jag saknar dem redan, menvi träffas ju igen jag oktober på återträffen.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 14 augusti 2016 23:35

Idag så var jag på träning. Det var nämligen några som som ska söka in till laget jag går i. Dock så ska jag också söka till ett annat lag men jag tror inte jag kommer komma in i det. Så jag kommer antagligen gå in här laget men jag tror att det kommer bli bra. Om inte annat så kommer jag bara ge mera färdigheter antar jag.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 13 augusti 2016 21:34

Idag så spenderade jag den mesta av tiden i taxfree butiken. Vi fick till och med en bonusersättning eftersom vi spenderade så mycket pengar. Jag antar att de har något slags erbjudande, typ handla för ... och få en resa.

Sedan så pt vi lunch och tog det lite lungt.

Sedan så var det dags att packa ihop och avluta resan för den här gången.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 12 augusti 2016 23:45

Idag så klev vi på båten. Vi tog nämligen en spontan Ålandskrysning.

Vi åt god mat och sedan så träffade vi en kompis till pappa.

Jag och mamma var även uppe på en nattlig utflykt. Vi gick runt i båten och så fikade vi.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 11 augusti 2016 23:32

Idag så var jag inne i stan. Jag gjorde inget speciellt, bara några ärenden.

Sedan så skulle jag ha tränat men det slutade med att jag träffade en kompis istället. Det var kul och ganska skönt att ta det lite lungt innan skolan börjar igen.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 10 augusti 2016 22:37

Idag så har jag ängnat större delen av dagen åt att göra fina mappar till skolan. Jag köpte vita mappar och sprejade framsidan guldig och målade en ruta med skoltavelfärg så att man kan skriva dit ämnet. Sedan så satte jag glittertejp runt rutan. Det blev jättefint och kommer förhoppningsvis att göra skolan lite roligare.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 9 augusti 2016 23:41

Idag så trånade jag för första gången på väldigt länge. Det var kul och jag blev nöjd med mig själv eftersom jag fortfarande kunde saker;)

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 8 augusti 2016 23:49

Idag så var jag inne i stan. Jag gick mest omkring och tittade lite i affärer.

När jag blev hungrig så gick jag till McDonalds eftersom jag trode att det skulle gå fort... Det tog 1 timme att få mat och jag fick till och med en extra dricka eftersom min mat tog så lång tid att göra i ordning. (Längre tid än de andras mat)

Sedan så var jag i Kungsträdgården för att det var ett Pokémon Go event där, men det var inte något speciellt så jag var inte där så länge.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards