Alla inlägg under augusti 2016

Av Louise - 23 augusti 2016 23:45

Idag så var jag på träningen fastän jag inte deltog. Det är bra eftersom man kan missa något viktigt annars. Dock så var det ganska tråkigt att sitta och titta på när alla andra gjorde roliga saker. Men jag är förhoppningsvis tillbaka på banan snart.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 22 augusti 2016 21:28

Idag så spenderade jag hela min dag på sjukhuset. Först så var jag och röntgade min fot och på det sjukhuset så sa de att jag hade en spricka i foten, så jag blev skickad till ett annat sjukhus. Där så skulle de bestämma om jag skulle gipsas eller inte. Väl där så sa de att jag inte hade någon spricka(yey), så jag fick en stödstrupa och fick sedan åka hem. Jag går fortfarande med kryckor i fall om att men det känns bättre och jag kan stödja på foten.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 21 augusti 2016 23:20

Idag så var det den andra dagen av uppstartslägret. Dock så han jag inte delta så mycket eftersom jag ramlade och stukade foten. Jag ska röntga den imorgon, och sedan så får vi se hur det går.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 20 augusti 2016 21:58

Idag så var det förta dagen på vårt uppstartsläger. Det var kul men det var ganska jobbigt, vi tränade trots allt i fyra timmar. Och imorgon så väntar ytligare fyra timmar av träning.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 19 augusti 2016 23:45

Idag så var första dagen med lektioner. Det var väl helt okej men det var ganska jobbigt det sista lektionerna.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 18 augusti 2016 23:06

Idag så övade jag med skolans frivilliga kör. Vi ska egentligen öva på tisdagar men eftersom vi ska sjunga på en kräftskiva nästa vecka så var vi tvungna att tjuvstarta lite.

Efter skolan så var jag på träning. Det var kul men det är lite jobbigt nu efter sommarlovet, men det kommer att bli lättare efter ett tag.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 17 augusti 2016 22:28

Idag så var det första dagen i skolan... Men vi gjorde inte så mycket, vi hade bara upprop och fick lite information och sedan så slutade vi.

Sedan så har jag inte gjort så mycket mer idag, jag åkte hem och åt lunch. Sedan kom mina föräldrar hem.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 16 augusti 2016 22:45

Idag så jag och några från min konfirmationsgrupp upp och hälsade på våran präst. Det var kul, han bakade chokladmuffins åt oss.

Sedan så var jag och fixade naglarna. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt men det blev fint ändå.

Det blev ändå en helt okej sista dag på sommarlovet.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards