Alla inlägg under juli 2016

Av Louise - 31 juli 2016 23:38

Idag så var vi på Astrid Lindgrens värld. Det var mysigt men det var nog roligare när jag var liten.

Efter det så var det dags att åka hem, nu ska jag bara försöka att njuta av resten av sommarlovet från hemmaplan.

Hoppa att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 30 juli 2016 22:38

Idag var vi på High Chaparral. Det var kul men det var inte lika roligt som jag mins det. Det kan ju bro på att jag var mycket mindre då, men de käns som om det inte var lika mycket folk och de hade dragit ner på försäljningen av kläder mm. Trots det så var det kul att komma tillbaka och förestälningarna var lika bra som de alltid har varit.

Imorgon ska vi till Astrid Lingrens värld.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 29 juli 2016 22:09

Idag så var vi på Ullared, igen, som en avstickare innan vi åkte vidare mot high chaparral. Vi var dock inte inne idag utan det ska vi vara imorgon. Idag så åt vi på resturangen som ligger utanför området och det var väldigt gott.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 28 juli 2016 23:45

Idag så började vi dagen med att spela lite minigolf. Det gick inte så bra för mig, men det var kul ändå. Efter det så gick jag och min kusin och badade.

På kvällen så gick vi på Vallarnas friluftsteater. Det var väldigt roligt.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 27 juli 2016 23:45

Idag så var vi på Ullared. Det var som vanligt väldigt mycket folk, men det är ändå inte för jobbigt.

Imorgon så ska vi på teater.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 26 juli 2016 23:10

Idag så spenderade vi dagen på Liseberg. Det var kul men det var jobbigt långa köer till allt. Men jag och min kusin hade i alla fall expresspass till tre grejer och då gick det ju lite snabbare.

När vi var nöjda med åkturerna så gick vi och köpte sockervadd.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 25 juli 2016 23:08

Idag så var vi på Skara sommarland. Det var kul, men det var väldigt mycket köer. Det var ganska jobbigt eftersom det var så varmt. Men när man väl fick åka så var det jättekul.

Jag åkte även en liten linbana över vattnet. Precis innan stoppet så kulle man släppa och falla ner i vattnet. Det var häftigt.

Imorgon åker vi vidare mot Göteborg.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 24 juli 2016 23:39

Idag så var vår första dag på vår lilla "road trip", vårt första stopp var i Mariestad. Vi badade lite och sedan så åt vi en god middag på en indisk resturang.

Imorgon så åker vi till Skara sommarland.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards