Alla inlägg under juli 2016

Dop

Av Louise - 7 juli 2016 23:57

Idag så hade vi dop för en tjej i vår komfagrupp. Det var ganska speciellt eftersom hon döptes i havet. Jag hade gärna blivit döpt i havet. Till och med några i hennes släkt var där.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 6 juli 2016 23:58

Idag så har vi varit i Cockington. Jag satt på ett fik med några kompisar och det var jättemysigt.

Nu på kvällen så var vi Kent's Cavern. Det är en grotta som man går en spökvandring i. Jag tyckte inte det var läskigt men alla skrek så att jag höll på att bli döv.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 5 juli 2016 23:55

Idag så hade vi vårt sista disco. Det var jättekul. Det var väldigt trångt och jag svättades som en gris, men det var värt. Vi dansade och trillade omkring eftersom det var folk som knuffades från alla håll. Men jag skrattade mycket och var med bra kompisar. Det var helt enkelt ett bra sista disco.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 4 juli 2016 23:45

Idag så har vi spelat minigolf. Vi var grupper med fyra personer i varje och jag var sämst i min grupp, men det gör inget för det var kul. Sedan har det inte hänt så mycket mer förutom att mina byxor sprack. Jag letade lite efter nya idag men jag hittade inga så jag får fortsätta leta någon annan dag.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 3 juli 2016 23:21

Idag så var vi i Totnes. Det var inte så kul eftersom vi bara fick en halvtimme att gå runt och kolla och sedan så hade vi någon konstig tävling. Den gick typ ut på att man skulle göra uppdrag och få poäng, dock så gav jag och göken, min kompis, upp ganska fort eftersom vi inte tyckte att det var kul. Men det var ändå okej eftersom vi hittade gratis wi-fi:)

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 2 juli 2016 23:17

Idag så var vi Newquay och jag surfade för första gången. Det var kul men svårt. Det svårsta var dock inte själva surfingen, även fast den också var svår, utan det var att ta sig ut tillrekligt långt i vattnet. Vådorna kom nämligen väldigt tätt och varje gång de kom blev men typ halvt dränkt. Men jag lyckades faktiskt stå på brädan så applåder till mig:)

Vi fick ledigt ikväll också så vi har hängt på vårar rum och pratat och haft kul.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 1 juli 2016 23:51

Idag så var vi i en vattenpark. Det var kul men det var lite kalt. Vattnet var visserligen uppvärmt men det var kalt i luften.

Nu på kvällen så har vi varit lediga. Det har varit väldigt skönt. Jag är typ helt slut och vi har två veckor kvar, men det kommer nog att gå bra bara det blir lite bättre väder.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards