Alla inlägg under juli 2016

Av Louise - 23 juli 2016 23:45

Idag så var min syster och hennes familj på besök. Inte för att det är så ovanligt men det är ändå kul. Hennes barn badde lite i poolen och sedan åt vi middag tillsammans. 


Hoppas att du har haft en bra dag:)


Bye//Lollo

4H

Av Louise - 22 juli 2016 22:52

Idag så lämnade jag mina marsvin på en 4H gård eftersom vi ska på semester. Sedan så var jag och min mamma och gjorde lite ärenden. Bland annat så fixade jag mina ögonbryn.

Dagen avslutades med ett träningspass ute på gräsmattan.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 21 juli 2016 23:41

Idag så var jag och såg "Now you see me 2" på bio med min mamma. Den var jättebra och jag skulle gärna vilja se ettan.

Jag tog även mitt första dopp i Polen idag. Jag har ju varit borta ganska länge så jag måste ju bada extra mycket nu;)

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 20 juli 2016 23:37

Idag så var jag, min mamma, farmor, faster och mormor på Waxholm. Vi gick runt lite i staden, tittade i butiker och fikade. Det är ju inte ett så stort ställe direkt men det var väldigt mysigt.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 19 juli 2016 23:45

Idag så var jag med min mamma, faster och farmor på Skansen. Det var trevligt men jag tycker inte det är så kul i längden.

På kvällen så åt vi middag tillsammans. Då var även min bror, hans flickvänn och min systers familj med.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 18 juli 2016 23:24

Idag så kom min faster och farmor och hälsade på. Vi var i Mall of Scandinavia och åt på Vapiano. Imorgon så ska vi till Skansen.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 17 juli 2016 23:53

Idag så var den stora dagen äntligen kommen. Vår komfirmation var äntligen här. Det var vörkligen speciellt och även om Malmö gruppen inte var där personligen så var de ändå med oss hela vägen<3

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 16 juli 2016 23:45

Idag så har jag mest tagit det lugnt eftersom jag vill vara i alla fall någorlunda utvilad på konfirmationen imorgon. Jag hoppas att det kommer att gå bra.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards