Alla inlägg under juli 2016

Av Louise - 15 juli 2016 23:45

Idag var den första dagen hemma. Det känns ganska konstigt men skönt.

Den första dagen spenderade jag med min kompis. Vi hade kul, vi gjorde bland annat godis.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 14 juli 2016 23:45

Idag så var jag förvånansvärt pigg med tanke på hur lite jag har sovit. Vi var nämligen uppe nästan hela natten eftersom det var vår sista natt här i England.

Det har inte direkt varit en så kul dag idag eftersom vi skiljdes från Malmö gruppen idag:( Men de kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 13 juli 2016 23:45

Idag så var vi på Madame Tussauds på morgonen. Det var kul även fast jag varit där förut eftersom det hade tillkommit några vaxfigurer. Bland andra två youtubers.

Sedan var det tänkt att de som ville skulle få hå på en Harry Potter vandring, men det blev inte av eftersom vi kom försent. Men då fick vi gå och shoppa istället.

På kvällen så gick vi på musikal. De flesta såg mamma Mia men jag och tre andra från gruppen såg på Wicked. Den var faktiskt jättebra.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 12 juli 2016 23:45

Idag så anlände vi i London efter 5 timmar på en buss. Tanken var att vi skulle gå på Harry Potter museet det första vi gjorde, men det blev inte av eftersom det inte fans några tider att boka under hela juli. Så de som ville fick åka gokart och de som ville fik shoppa. Jag valde att shoppa;)

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 11 juli 2016 23:45

Idag så var det sista dagen här i Torquay:(

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 10 juli 2016 23:21

Idag så började vi dagen med två stycken gudstjänster. Det var ganska jobbigt eftersom jag bara ville sova. Men på den andra gudstjänsten så fans det Wi-Fi så det var lungt.

På eftermiddagen så hade vi picknick. Det var jättemysigt. Man fick typ ha med sig något att bjuda på, ungefär som ett knytkalas.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 9 juli 2016 23:59

Idag så var vi och fiskade krabbor. Det var kul, men jag blev åksjuk på båten och jag brukar aldrig bli åksjuk på båtar. Men det var mysigt.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 8 juli 2016 23:29

Idag så var vi på filmkväll. Vi tittade på Malificent. Jag har visserligen set den förut men det var mysigt ändå. Sedan så hick vi till en park som vi var i början av resan.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards