Alla inlägg under januari 2016

Av Louise - 31 januari 2016 23:37

Min söndag såg ungefär ut sim vanligt, just nu. Kyrkan, jaga lite prao, läxor och till sist träning. Träningen gör lyser dock upp dagen mycket.

Laddar för ennu en ny vecka med läxor och prov, tur att veckorna går fort nu.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye //Lollo

Av Louise - 30 januari 2016 23:45

Idag så var jag hemma hos min kompis idag och vi tittade på film och bygde lite på hennes IKEA hylla.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye //Lollo

Av Louise - 29 januari 2016 23:07

Idag så följde även en av mina klasskompisar med till stallet. Det var väldigt kul och hon lärde oss ett magitrick. Jag tog även hand om kafeterian eftersom hon som skulle ha gjort det inte dök upp. Men det gjorde inget för att jag tycker att det är jättekul att stå i kafeterian.

Nu ska jag bara lösa lite innan jag somnar.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye //Lollo

Av Louise - 28 januari 2016 22:57

Jag är så tröt på läxor och skolan just nu. Jag sitter just nu uppe mitt i natten och gör läxor! Men jaja vad ska man göra, det är ju fredag imorgon så det känns ju i alla fall bra. Jag har ju sovmorgon på fredagar också vilket är skönt. Sedan är det helg och jag har inga speciella planer förutom att jag har träning på söndag och att jag förhoppningsvis ska träffa min kompis:)

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye //Lollo

Av Louise - 27 januari 2016 22:41

Min fot verkar aldrig vilja bli bra. Det var nämligen så att det var en häst som råkade trampa mig på foten, men det var innan jul och den är fortfarande lite blå och öm iblan. Men jag hoppas att det ordnar sig av sig själv, men om det inte gör det så får jag väl söka hjälp.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye //Lollo

Av Louise - 26 januari 2016 21:45

Idag hade vi delredovisning av showcase. Allt gick bra, dock så var två tjejer sjuka och det var lite jobbigt. Men vi gjorde vårt bästa. Jag är lita nervös inför showcase, mest för att vi gör den på engelska men det kommer nog att gå.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye //Lollo

Av Louise - 25 januari 2016 20:01

Snart så är det DM i cheerleading. Tiden går värkligen fort. Men jag tror att det kommer att gå bra, det är bara att fortsätta kämpa och sedan hoppas på att det räcker ända fram.

Imorgon är det redovisning för showcase och jag är lite nervös eftersom det är första gången vi ska visa upp för andra elever. Jag kan skriva mer om hur det går imorgon. Men jag tror det blir bra.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye //Lollo

Av Louise - 24 januari 2016 22:52

Idag så har jag mestadels varit på jakt efter prao i Mall of Scandinavia. Sedan åkte jag till träningen, men var inte med så mycket eftersom jag inte mådde så bra. Men nu ska jag sova och jag hoppas att jag mår bättre imorgon.

Hoppas att ni har haft en bra dag:)

Bye //Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards