Alla inlägg under januari 2016

Av Louise - 15 januari 2016 23:59

Idag har jag inte gjort något speciellt. Det ända är väl att jag var i stallet med min kompis. Vi fikade och pratade eftersom vi inte träffas så ofta längre. Vi gick i samma skola förut, men det gör vi inte längre.

Jag har även rensat ut lite smink. Jag tänkte faktiskt att jag skulle kunna göra en emties på lite produkter imorgon.

Bye //Lollo

Av Louise - 14 januari 2016 21:28

Idag var en seg dag i skolan, men det blev bättre när min kompis och jag åkte och fikade på Dunkin' Donuts efter skolan. Det var riktigt trevligt:)
Dessutom så är det ju fredag imorgon och det är ju alltid skönt. Särskilt eftersom det här var första skolveckan efter lovet.

Bye //Lollo

Av Louise - 13 januari 2016 21:26

Jag har idag nått över 100 unika besökare och har över 200 sidvisningar! För vissa kanske det låter väldigt lite, men för mig är det helt otroligt. Jag hoppas värkligen att ni tycker att mina inlägg är intressanta eller att det tillochmed är någon som ser fram emot att jag ska skriva något.

Bye //Lollo

Av Louise - 12 januari 2016 20:40

Idag så hade jag den första cheerleadingteäningen den här terminen. Kul men jobbigt.

Skolan börjar redan bli jobbig, men för min del behöver jag bara hålla ut till v.7 Då har vi nämligen något som kallas showcase i min skola. Det går ut på att alla som går DST i 8:an gör en musikal. (DST=dans, sång, teater) Sedan så har vi prao v.8 och sportlov v.9:) Men jag hoppas värkligen att alla i alla fall ser något positivt med att börja i skolan igen.

Bye //Lollo

Av Louise - 11 januari 2016 20:41

Första dagen i skolan avklarad och de var faktiskt inte så hemskt. Jag hade teater idag och det hjälper måndagarna på traven. Det var även kul att träffa kompisarna igen.

Sedan så red jag också idag. Det blev lite stressigt eftersom jag inte kunde komma pt min utrustning efter som jag glömt min nyckeln till mitt skåp hemma. Men min mamma hämtade den, så det gick bra:)

Bye //Lollo

Av Louise - 10 januari 2016 20:13

skolan. Jag tycker att det ska bli jobbigt, men även kul. Jag vet inte riktigt varför men jag bara gick runt idag och helt plötsligt så längtade jag typ till skolan!? Jaja, det kanske är för att det är så många roliga saker som ska hända och skolan måste liksom komma för att de sakerna ska kunna hända.

Hoppas att ni känner likadant som jag, och om ni inte gör det kom ihåg att det inte är långt till nästa lov.

Bye //Lollo

Av Louise - 9 januari 2016 22:14

Idag så har jag haft hopplektion, det vara kalt men kul. Sedan så åkte jag hem till min kompis som även går i min ridgrupp.

Just nu sitter jag och tittar på den första Star Wars filmen.

Bye //Lollo

Av Louise - 8 januari 2016 22:14

Ja snart börjar vardagen igen. Jag börjar skolan på måndag, så idag var sista dagen det är "lov" eftersom det är helg nu.

Idag så har jag först och främst varit och tagit tag i min nageltrång. Kanske inte det roligaste ämnet men det känns så bra nu när det är fixat.Nu hoppas jag bara att det inte kommer tillbaka. Sedan var jag med en av mina bästa vänner och vi hade som vanligt jättekul:)

Bye //Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards