Alla inlägg den 1 januari 2016

Av Louise - 1 januari 2016 18:38

Så första dagen på det nya året... Tiden får så himla fort. Jag fyller 15 år i år, det betyder att jag ska börja i 9:an om mindre än ett år!!! Det är en riktigt sjuk tanke för mig.

Men om man bortser ifrån det så har jag en massa roliga saker planerade för 2016. Många av sakerna är dock bara drömmar än så länge, men jag tänkte att jag i år skulle försöka att ta tag i mina drömmar och förverkliga dem. Dock finns det en rolig grej jag ska göra som faktiskt redan är planerad. Jag ska åka på språk/konfirmationsresa till Torquay i 4 veckor! Yey\^.^/

Hur som helst så hoppas jag att alla ni som läser detta får ett fantastisk år och att vi ses här varje dag

Bye Lollo

Av Louise - 1 januari 2016 01:19

I år hade jag tänkt att mitt nyårslöfte till er som läser min blogg är att försöka att skriva ett inlägg varje dag! Vissa dagar kanske det inte blir så långt, kanske bara en liten hälsning, men jaja. Vi får se hur länge jag kan hålla det löftet;)

//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards