Alla inlägg under december 2014

Av Louise - 27 december 2014 22:17

Nu är julen över och nyår närmar sig. Tänk att det snart är 2015, året har gått otroligt fort och jag tänkte göra en tillbakablick med bilder från året:)

//Lollo

PS. Glöm inte att fynda på mellandagsrean;)

Jag på Malorca:)

Mina snygga flätor som jag gjorde på Malorca, det gjorde ont men det var värt det

A på provet i religion:)

Pepparkaksstaden som jag och min mamma bygde till en pepparkakshustävling

Cow Evolution

Jag som leker med min mössa;)

Julgranen?

Av Louise - 20 december 2014 22:18

Min skola har varje år en julshow på Anexet i Globen och i år var första gången jag var med. Och gissa vad jag fick vara en av huvudrollerna i min årskurs del! Det var väldigt häftigt att stå där på senen inför en massa människor.

Desutom är det bara 4 dagar till jul!!! Jag är så taggad, jag älskar jul. Man får vara med familjen och äta god mat. Och så får man både ge och få presenter/ julklappar. Men jag vet att det är många i världen som inte kan ta del av glädjen kring jul och det är så tråkigt att vi har det så bra mesans andra lever i fattigdom. Men jag vet att det finns folk som jobbar för att stoppa det och i framtiden blir det förhoppningsvis bättre.

Men på jul ska ni alla ha kul, var glada för vad ni har:)

God Jul önskar Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards