Alla inlägg under januari 2016

Av Louise - 7 januari 2016 21:53

Idag var den sista dagen på lägret. Det var ganska likt de andra dagarna, men i slutet av dan så var det några små tävlingar. Jag vann ingen men det var kul ändå. Hoppas ni har haft ett bra lov och att de sista dagarna blir minst lika bra:)

Bye //Lollo

Av Louise - 6 januari 2016 22:10

Idag har jag varit på TubeCon! Det var kul men även lite jobbigt. Jag hade ganska mycket otur. Jag stod nämligen i kö för att träffa Anty, men hennes tid gick ut så jag han inte träffa henne. Dessutom så hese de som var efter henne godisregn, och de råkade kasta godis i mitt huvud:(

Men sedan så gick jag runt lite och då träffade jag Anty, Keela, Daniel Norberg och HejaInternet.

Jag gick även på två paneler.

Bye //Lollo

Av Louise - 6 januari 2016 21:54

Idag så övade vi vidare på ungefär samma saker som igår. Men vi övade även på pyramider. Vi gjorde mycket styrka också, vilket var jobbigt men jag antar att styrka också är viktigt.

Bye //Lollo

Av Louise - 5 januari 2016 22:24

Idag så gjorde vi lite mer avancerade grejer på campet. Jag har också bytt position i stunt på det här lägret, vilket är attmoment i ett cheerleadingprogram, vilket är lite intressant eftersom allting är nytt. Men det har gått bra hittills.

Jag har inte så mycket mer att skriva idag förutom att min lillkusin och hennes mamma var här på middag. Men imorgon kommer det två inlägg. Hoppas vi ses då.

Bye //Lollo

Av Louise - 4 januari 2016 21:51

Idag har jag varit på cheerleadingläger. Alla kanske inte vet vad cheerleading är, och det är ganska svårt att förklara. Men sporten kommer från USA och är väldigt stort där. Men det var i alla fall kul. Vi gjorde inget riktigt avancerat idag utan det var mest grunder och komma igång. Lägret slutar på torsdag så jag kommer skriva mer om det under de kommande dagarna.

Bye //Lollo

Av Louise - 3 januari 2016 19:54

Idag så har jag inte gjort så mycket. Det ända jag egentligen gjort är att gå till kyrkan. Jag ska ju till Torquay på språk/konfirmationsresa i sommar och man måste gå i kyrkan 15 gånger innan dess.

Nu är jag hos min mormor och morfar. Jag ska nämligen bo här i några dagar för att jag ska gå på ett cheerleadingläger.

På onsdag ska jag även gå på TubeCon, vilket nog kommer att bli väldigt kul:)

Bye //Lollo

Av Louise - 2 januari 2016 22:11

Idag började min dag med att åka till stallet och rida. Jag red min favoponny, han heter Lilleman och är jättesöt. Dock så har jag börjat få ont i ryggen när jag rider, men jag tror att det kommer att gå över.

Jag var även på Mall of Scandinavia idag. Jag klippte mig och köpte ett par saker:)

Bye //Lollo

Av Louise - 1 januari 2016 18:38

Så första dagen på det nya året... Tiden får så himla fort. Jag fyller 15 år i år, det betyder att jag ska börja i 9:an om mindre än ett år!!! Det är en riktigt sjuk tanke för mig.

Men om man bortser ifrån det så har jag en massa roliga saker planerade för 2016. Många av sakerna är dock bara drömmar än så länge, men jag tänkte att jag i år skulle försöka att ta tag i mina drömmar och förverkliga dem. Dock finns det en rolig grej jag ska göra som faktiskt redan är planerad. Jag ska åka på språk/konfirmationsresa till Torquay i 4 veckor! Yey\^.^/

Hur som helst så hoppas jag att alla ni som läser detta får ett fantastisk år och att vi ses här varje dag

Bye Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards