Alla inlägg under september 2016

Av Louise - 22 september 2016 23:45

Idag så hade vi våra första riktiga musikallektioner. Det var kul men jag kan känna redan nu att det inte kommer bli att lätt jobb. Dock så kommer ju allt löna sig i slutändan, så som det alltid gör.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 21 september 2016 22:13

Idag så så hade vi Kulturamaton. Det är en sak som hör varje år på min skola. Man gör olika aktiviteter och sedan så springer man något som kallas skoljoggen. Det inte min favvodag på året men det var ändå helt okej. Vädret var i alla fall på topp.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 20 september 2016 22:28

Idag så blev min sista lektion inställd. Anledningen? Jo min skola hade inte hittat en ny syslöjdslärare i tid. Våran gamla slutade nämligen den här veckan. Jaja det var ju skönt att sluta tidigare men å andra sidan så gillar jag ju syslöjd. Jag hoppas att de fixar det till nästa vecka.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 19 september 2016 21:29

Idag så red jag min första vanliga lektion för den här terminen. Det kändes ganska roligt och bra att vara tillbaka. Dock så fick jag en lite jobbig höst idag, men jag antar att det är bra att få kämpa någon gång då och då.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 18 september 2016 22:06

Idag så fick vi sista delen av våran koriografi. Det är lite rörigt nu men med lite övning så tror jag att det kan bli riktigt bra.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 17 september 2016 23:37

Idag så cyklade jag. Jag kanske har nämnt tidigare att vi har något som kallas 10-kampen där jag bor och cykling är en av grenarna.

Sedan så åkte jag hem till min mormor och morfar eftersom jag ska sova här.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 16 september 2016 23:23

Idag så var det första dagen på vårt koriografiläger. Det var kul och vi han ganska långt. Man vet ju aldrig hur det blir i slutändan, men jag tror att det här kan bli bra.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 15 september 2016 23:45

Idag så fick vi reda på vilken musikal vi ska ha som slutproduktion. Vi ska ha Litle Shop of Horror. Det kommer säkert att bli jättekul men jag blev lite besviken över min roll. Jag är "kund 3" och jag har tre repliker. Jaja man gör det man blivit tillsagd. Som sagt så blir det nog kul ändå.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards