Alla inlägg under mars 2016

Av Louise - 23 mars 2016 22:50

Idag så hade vi påsktema på cheerleadingen, och då gjorde vi också något vi kallade för secret esterbunny. Men fick helt enkelt köpa något (godis) för max 20 kr och så lottade vi om vem som skulle få vilket påskägg/ paket.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 22 mars 2016 21:59

Idag så hade jag träning och det har verkligen blivit så mycket roligare nu. Alla är mer positiva och kämpar mycket hårdare. Allt blir så mycket lättare då.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 21 mars 2016 21:54

Idag så red jag en häst som heter Harry för första gången och det var som en dröm. Det var så lätt att sitta ner i sadeln och han var så uppmärksam på alla hjälper. Det var nästan som att rida på ett moln:p

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 20 mars 2016 22:56

Idag så hade vi träning och det gick verkligen inte bra för mig. Men människorna i mitt lag är änglar och stöttar en alltid.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 19 mars 2016 23:12

Idag så hade jag hoppning och jag var tvungen att byta häst... Det var inget fel på hästen jag bytte till det är bara det att jag verkligen älskar den andra hästen. Men om man verkligen vill något så finns det ett sätt, så det kommer nog lösa sig.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 18 mars 2016 23:29

Idag så hade vi en ganska chill dag i skolan. Vi började nämligen dagen med att titta på en film enda fram till lunch.

Efter skolan så åkte jag till stallet och var med min kompis. Vi fikade och spelade kort. Det var trevligt och ganska avslappnande. Man får något annat att tänka på.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 17 mars 2016 20:43

Idag så har det varit en alldeles vanlig dag. Jag gick till skolan, sedan åkte jag hem och så gjorde jag lite läxor. Men veckorna bokstavligen bara flyger förbi och imorgon så är det fredag. Då ska jag kanske på träning.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 16 mars 2016 22:41

Idag så gjorde jag klart min NO uppgif, men imorgon så måste vi redovisa den och jag har inte hunnit öva någonting. Jaja det går väl som det går.

Sedan så var jag på träning och vi pratade om att vi måste jobba mer som ett lag och hur vi ska göra det.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards