Alla inlägg under mars 2016

Av Louise - 15 mars 2016 20:57

Idag så hade vi den första träningen efter DM. Vi var bara 9 st så vi gjorde lite roliga saker istället för att köra hårdträning, dock så gjorde vi lite styrka men det var inte så farligt. Vi var nog lite flamsiga idag.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 14 mars 2016 21:41

Idag så hade vi teori istället för ridning. Sedan så gick jag och några av mina kompisar från ridgruppen på första tillfället av en teorikurs.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 13 mars 2016 21:37

Idag så hoppade jag clearround på min ridskola. Det gick inte helt som jag tänk mig men det kändes ändå bra.

Sedan så var jag och min kompis på bio, vi såg allegiant. Den var jättebra, förutom slutet som var sådär. Det var en sak som man bara märker om man läst boken. Men som sagt så var filmen i det stora hela jättebra.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

DM

Av Louise - 12 mars 2016 23:33

Idag så var det DM. Det kanske inte riktigt gick som vi ville, men det vi ska inte låta det dra ner oss. Vi kommer bara resa oss igen och blin ennu starkare.

Imorgon tar jag nya tag för då ska jag hoppa clearround på min ridskola.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 11 mars 2016 21:56

Imorgon så smäller det! Imorgon så är det DM. Imorgon kommer de 2,5 minutrarna som vi har tränat så hårt för.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 10 mars 2016 22:35

Idag så var jag med min mormor, morfar och mamma och tittade på en teater efter skolan. Det var på teater Brunnsgatan 4 där jag praoade. Jag blev nämligen inbjuden att titta på ett genrep av en av föreställningarna som sätts upp där. Det var väldigt kul.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 9 mars 2016 22:13

Idag så hade vi cheergenrep inför DM. Det var några saker som gick lite sådär men i det stora hela så gick det bra. Nu hoppas vi bara på att de som är sjuka, bland andra jag, blir riktigt friska tills på lördag.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 8 mars 2016 20:44

Idag så var jag i skolan för första gången efter två veckor. Det var lite jobbigt eftersom jag forfarande är lite förkyld men det var faktiskt ganska kul.

Sedan så hade vinden sista träningen innan DM. Imorgon så är det genrep och på lördag smäller det!

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards