Alla inlägg under mars 2016

Av Louise - 7 mars 2016 21:08

Idag så var jag hemma från skolan. Bra start efter lovet... Men jag han i alla fall jobba ganska mycket på en skolgrej och det var ju bra.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 6 mars 2016 23:45

Idag så var jag på träningen fast jag inte är helt frisk. Jag var dock inte med på allt. Nu är det bara en vecka kvar till tävling!

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 5 mars 2016 23:44

Idag så var min familj och åt på Mongolien Barbequ och det bar som vanligt jättegott. Sedan så åkte vi till min mormor och morfar och tittade på Melodifestivalen.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 4 mars 2016 22:08

Idag så har jag gjort lite skolarbete och så lunchade jag med min mamma och pappa. Annars har jag bara varit hemma för jag är som sagt lite sjuk.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 3 mars 2016 22:30

Idag har jag inte gjort så mycket pågrund av att jag blivit sjuk. Jag var dock hos tandläkaren imorse men sedan har jag bara suttit i sängen eller soffan.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 2 mars 2016 22:38

Idag så var det sista dagen på cheercampet. Det har varit jättekul, dock så har jag nog blovit förkyld. Jag har ont i halsen och min röst är lite rosslig. Men det går förhoppningsvis över snart.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 1 mars 2016 21:49

Idag så började min dag i Luleå på begravning. Sedan bar det av till Stockholm och cheerträning.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards