Alla inlägg under november 2016

Av Louise - 5 november 2016 23:45

Idag så var jag och tittade på Bullets over Broadway med pappa. Den var väldigt bra och framför allt väldigt rolig.

Efter det så mötte vi upp mamma och gick till en restaurang och åt. Det var jättegott.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 4 november 2016 23:45

Idag så hade jag hoppning. Det var väldigt kul, jag fick nämligen hoppa en stor häst idag. Det var lite svårt men inte alls så som jag föreställt mig. Det var en rolig och ny upplevelse och jag längtar till nästa gång:)

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 3 november 2016 23:45

Idag så var jag med en vän som jag inte träffat på ett bra tag. Vi tittade spelade lite spel och tittade på Avatar. (Inte de blåa, den tecknade om han med pilen på huvudet)

Det var väldigt kul att träffa henne igen och jag hoppas att det inte dröjer lika länge innan vi träffas igen.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 2 november 2016 23:45

Idag så gjorde jag inte så mycket. Jag gjorde en skolsak och städade. Annars så var det här min vilodag.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 1 november 2016 23:45

Idag så var jag på William Spetz föreställning med min mormor. Den var väldigt bra, både rolig och lite sorglig. Något som jag också tyckte var trevligt av honom var att han stannade efteråt för att prata och ta fotton.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards