Alla inlägg under november 2016

Av Louise - 22 november 2016 22:23

Idag så var jag på öppet hus på Kulturama gymnasium. Det verkade bra. Men jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag vill ha Victor Rydberg eller Kulturama som förstahandsval. Jag tror dock det blir lite lättare när jag varit på öppet hus på Victor Rydberg på fredag.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 21 november 2016 21:50

Idag så hade jag inte direkt en av mina bästa dagar. Min idrottslärare bestämde sig nämligen för att krångla som vanligt. Vi hade nämligen simning idag men jag kunde inte vara med så jag tänkte att jag skulle titta på, eftersom det var på lektionstid, men han bara sa att jag kunde gå hem. Det resulterade i att jag gick lite vilse i Sundbyberg. Dock klarade jag av att ta mig hem men ändå.

Dagen avslutades ändå på ett bra sätt nämligen med ridning:)

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 20 november 2016 23:17

Idag så har jag tränat som vanligt, fört har jag tränat mitt lag och sedan så har jag tränat själv. Det var kul, men jag är faktiskt ganska trött nu. Dock är det ju inte så konstigt eftersom det blir en ganska lång dag med två träningar. Tur att det är så roligt.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 19 november 2016 23:46

Idag så var jag på "Fantastic beasts and where to find them". Den var jättebra men jag kommer inte avslöja något eftersom det kanske är några som inte har sätt den än. Men jag kan i alla fall att rekommendera er att göra det.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 18 november 2016 23:45

Idag så fick jag pröva en annan häst på hoppningen eftersom hästen jag egentligen ska ha ska tävla i helgen. Det gick faktiskt väldigt bra men jag har häldre min vanliga häst.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 17 november 2016 21:15

Idag så jag haft en ganska vanlig dag. Dock är min torsdag lite roligare än andra dagar eftersom jag har dans och teater plus lite sång. Det gör vardagen lite lättare.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 16 november 2016 22:16

Idag så blev jag så stolt över det laget som jag tränar. De har lärt sig så mycket på så kort tid och det gör mig väldigt glad. Jag hoppas värkligen att de fortsätter som de gör nu för då kan de nå långt:)

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 15 november 2016 22:29

Idag så har jag haft en vanlig dag. Skola, cheer, plugga, äta typ. Det ända "speciella" som hände var väl att jag hade Nationella prov i svenska. Det gick bra, tror jag.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards