Alla inlägg under oktober 2016

Av Louise - 15 oktober 2016 19:27

Idag så har jag bara varit utanför huset för att åka till biblioteket. Sedan så har jag tittat på gymnasium och gjort lite annat jag behövt göra via datorn. Men imorgon är det full fart igen.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 14 oktober 2016 23:45

Idag så orienterade vi i skolan. Det var verkligen skönt att komma i mål och inse att det är sista gången som jag orienterade i denna skola. Dock så fick jag ju orientera i mina vanliga kläder eftersom jag såklart glömt idrottskläder, men det gick ganska bra.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 13 oktober 2016 23:45

Idag så var elevråd det mest spännande som hände på hela dagen. Det och att vi gjorde pizza på hemkunskapen förstås.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 12 oktober 2016 23:45

Idag så slutade jag tidigare eftersom våra lärare hade möte. Det var skönt eftersom det inte blev så stressigt när jag skulle plugga mellan skolan och cheerleadingen.

Träningen gick bra. Det käns verkligen som vi kommit en bit på vägen.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 11 oktober 2016 23:45

Idag så hoppade jag in som tränare i ett lag. Det var kul eftersom de var riktigt duktiga, pluss att de var riktigt söta.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 10 oktober 2016 23:13

Idag så blev min sista lektion inställd! Ville bara säga det.

Efter skolan så bar det av till stallet som vanligt. Det var ganska svåra grejer idag med det gick bra. Ett pluss var ju att jag fick rida en av mina favvoponnys.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 9 oktober 2016 22:43

Idag så kom jag hem från Göteborg kl.06:45 Min morfar kom och hämtade mig vid Centralstationen och så åkte vi hem till dem så jag kunde äta frukost.

När jag gjort det så bar det av till träningshallen för att träna mitt lag. Vi lärde dem halva dansen och det gick faktiskt ganska bra.

Efter det så gick jag på ett möte med våran huvudtränare och de andra träningslagstränarna.

Sedan så hade jag ju även min egen träning nu på kvällen.

Det blev en lång dag, men det var det värt.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 8 oktober 2016 23:45

Idag så sätte jag mig kl.12:00 på en buss mot Göteborg. Jag skulle nämligen till STS reunion party. Det blev en lång resa men det var det värt. På bussen så satt jag med några vänner från Stockholm och när vi kom till Göteborg så träffade vi våra vänner från Malmö.

Sedan så festade vi hela natten, typ. Tjuvjakt var där och spelade. Man kunde även bli sminkad och få en goodiebag. (Jag tog två)

Sedan så var det bara den långa bussresan hem.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards