Alla inlägg under april 2016

Av Louise - 22 april 2016 23:58

Idag så har jag varit på Japanloppis med min kompis. Det var kul men väldigt varmt.

Just nu sitter jag och tittat på cheerleading worlds 2016. Det gick inte jättebra för Team Sweden, men det är ju en väldigt stor tävling och då är det klart att man är väldigt nervös. Det skulle jag vara i alla fall.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 21 april 2016 22:33

Idag så upptäckte min kompis att hon nästan gjorde ett stort misstag. Hon tänkte nämligen köpa ett trepack med ballerinakakaor. Men sedan ändrade hon sig och gick och la tillbaka det och tog ett vanligt paket och det var tur eftersom det kostade 10 kr och trepacket kostade 35, vilket gör att man skulle ha förlorat 5 kr på det.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 20 april 2016 23:03

Idag så var vår so inställd! Det var extra skönt eftersom det var vår sista lektion. Jag tycker inte heller att det är det roligaste ämnet som finns om man säger så.

Sedan så hade jag träning och den flöt på som vanligt.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 19 april 2016 22:27

Idag så jade jag dansredovisning. Det gick ganska bra, men vi hade diagonal och vi hade bara förberett så att vi kunde den åt ena hållet. Så det blev lite svårt r vi skulle göra den åt andra hållet.

Träningen idag gick också ganska bra. Men jag saknar våran tränare.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 18 april 2016 23:02

Idag så hade jag teoriprov efter ridningen. Jag trodde att det skulle gå jättedåligt för mig men jag blev godkänd med 39/41 poäng. Klart bättre än vad jag hade trot.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 17 april 2016 23:10

Idag så hade vi träning. Men eftersom våran tränare har åkt till USA, som hjälptränare för senior level 5 på worlds, så hade vi en "vikarie", men det funkade jättebra. Men helt ärligt så skulle jag vilja hoppa på ett plan till USA och bara "adios, nu drar jag till worlds", men det blir nog lite svårt.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 16 april 2016 23:48

Idag så hade vi hoppning och jag bjöd på tårta eftersom jag ramlade av förra gången.

Sedan så har jag faktiskt inte gjort så mycket mer. Jag har pluggat lite och så spelade jag in en video. Den ligger faktiskt uppe på kanalen nu, så kika förbi där, https://m.youtube.com/watch?v=n23QmgoMzHc

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 15 april 2016 23:45

Idag så var jag på omen gym. Det var kul. Jag och min kompis provade faktiskt att vara tränare lite gran. Vi hjälpte nämligen en tjej som tränar ett ungdomslag. Jag tyckte att det var väldigt kul. Nu får vi bara hoppas att minà tränardrömmar går i uppfyllelse.


Hoppas att du har haft en bra dag:)


Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards