Alla inlägg under april 2016

Av Louise - 6 april 2016 22:37

Idag så gick det riktigt bra på träningen. Vi övade mest på våran pyramid och det gick så bra. Vi fick liksom våra takter igår och idag så körde vi med takterna. Stor guldstjärna till detta lag!

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 5 april 2016 22:30

Idag på träningen så fick vi veta att våran lagmedlem har skadat sig så pass att hon inte kan träna mer denna säsong. Det var verkligen inte kul att höra och det är så klart jobbigt för henne, men det ska inte stoppa oss! Hon var på träningen, utan att träna, och det tyder i alla fall på att hon är där för laget även i lägen som detta och det kan stärka ett lag mer än vad man tror. Så kärlek till henne<3

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 4 april 2016 21:40

Idag så var det första skoldagen efter lovet. Det var jobbigt men det är faktiskt inte så långt kvar till sommarlovet.

Efter ridningen idag så hade var det även den sista tillfället vi hade teorikurs, förutom provet.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 3 april 2016 21:52

Idag så var mitt första stopp i Mall of Scandinavia.

Sedan så bar det av till kyrkan för att träffa halva min konfirmandergrupp. Det var trevligt och jag längtar sååå mycket.

Sedan så åkte jag hem till min mormor och morfar för att plugga lite.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ny video uppe på kanalen:)

Av Louise - 2 april 2016 22:13

Idag så gick det kanske inte jättebra för mig på hoppningen. Jag ramlade nämligen av inte bara en gång utan två nästan tre gånger. Men vet ni vad jag tror faktiskt jag bara gjorde bättre ifrån mig efter varje avrammling. För man ramlar inte bara av hur som helst, utan det finns alltid något man borde gjort bättre. Så till nästa gång vet jag vad jag gjorde dåligt och ändra på det:)

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 1 april 2016 23:38

Idag så har min dag mest beståt av två saker. Att plugga och att städa. Men jag var faktiskt i stallet också och det var som vanligt kul och ganska mysigt.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Mina mars favoriter fins nu uppe på kanalen:)

Ovido - Quiz & Flashcards