Alla inlägg den 31 december 2016

Av Louise - 31 december 2016 23:27

Nu är vi här, den sista dagen och även det sista blogginlägget för i år. Förra året så slutade jag året med ett blogginlägg om att jag skulle ha som nyårslöfte att skriva ett blogginlägg varje dag i ett år. Det har jag, med lite fusk, lyckats göra. Detta är nog faktiskt det ända nyårslöfte som jag lyckats hålla någonsin och nu när jag sitter här med 366 blogginlägg i ryggen så känner jag mig ganska stolt. Jag är inte bara glad över min egen bedrift utan även för att det har varit folk som faktiskt velat läsa det jag skrivit och jag hoppas att ni vill följa mig in i 2017. Dock så tror jag inte att det kommer bli dagliga inlägg, men jag ska i alla fall att föröka hålla det till ett inlägg i veckan. Jag tror att det kommer bli lite mer intressanta och lite längre inlägg.

Till slut så vill jag bara säga att jag hoppas att du har haft ett bra 2016, men om du inte haft det så vill jag bara säga: GOTT NYTT ÅR!

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards