Alla inlägg den 16 januari 2017

Av Louise - 16 januari 2017 22:09

Den här veckan har varit lite jobbig. Den största anledningen till det är att skolan har börjat igen. Det käns liksom så stort att det är sista terminen i grundskolan. Men jag tycker samtidigt att det är lite kul. Kul att träffa kompisarna igen och tanken på att det snart är slut är både skön och sorglig.

Men skolan var inte det ända som började i veckan, cheerleadingen började också. Det var förstås jättekul trots att det började med ett fys-test.

Något som dock "slutade" var ridningen. Jag kommer att rida i en månad till eftersom man får en månads uppsägningstid. Men efter det så slutar jag. Detta bror på en hel del grejer och jag tycker att det kommer bli både skönt och ledsamt att sluta. Men vem vet jag kanske kommer tillbaka till ridningen någon dag.

Hoppas att du har haft en bra vecka:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards