Alla inlägg den 12 juni 2017

Av Louise - 12 juni 2017 23:45

Den här veckan har varit den sista "normala" veckan på kulturama grundskola och jag har lite blandade känslor kring att det snart är slut. Jag tycker att ska bli jätteskönt att äntligen få avsluta grundskolan men jag kommer att sakna kulturama. Vist har det funnits stunder då jag känt mig väldigt ensam men när det väl gäller så finns det alltid någon där.

Jag tror helt ärligt inte att jag skulle klarat sista delen av grundskolan på samma sätt om jag gått på någon annan skola. Så alla tidiga mornar och långa tågresor har i slutändan visat sig vara värt det och vad än världen än har att erbjuda här näst så kommer jag alltid ha de fina minnena från min tid på kulturama att se tillbaka på.

Hoppas att du har haft en bra vecka:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards