Alla inlägg under december 2016

Av Louise - 7 december 2016 21:24

Idag så kände jag mig ganska hängig eftersom jag håller på att bli sjuk. Men det kändes faktiskt lite bättre när jag kom till träningen eftersom jag då kunde tänka på något roligt ett tag.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 6 december 2016 23:06

Idag så har jag gjort en hel del. Först så var jag på öppet hu på Stockholms Estetiska. Det verkade bra men jag tror ändå att andra skolor hamnar högre upp.

Efter det så gick jag på en kurs om mental träning. Det var intressant och man fick värkligen veta vad bara tanken kan åstadkomma.

Dagen avslutades med träning med svenska landslaget i cheerleading. De har nämligen clinics som man kan gå på ibland för att få on pengar till sin USA resa. Det var jättekul.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 5 december 2016 22:54

Idag så var jag och såg The Amazing Tour Is Not On Fire. Det var jättekul och känslan av att se Dan och Phil i verkligheten var obeskrivlig. Dock fick jag inte chansen att träffa dem och ta en bild men vem vet vad framtiden har att erbjuda. Det här är i alla fall någo som jag inte kommer att glömma på väldig, väldigt länge.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 4 december 2016 22:42

Idag så bar det av hemåt mot träning med mina minisar efter en rolig och lärorik tävling. Jag tyckte värkligen att det har varit roligt i helgen med cheerleading från början till slut. Jag är så glad att jag får chansen att uppleva sånt här.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 3 december 2016 23:43

Idag så var det äntligen tävlingsdags. Det var en väldigt chill tävling, under förmiddagen så gick vi mest runt och gjorde vad vi ville. Sedan så tävlade vi. Efter det så fick vi vänta ennu mer och till sist så var det prisutdelning.

Vi kom inte i topp tre men jag tyckte ändå att vi gjorde ett fantastiskt bra jobb och jag tror att vi kommer att kunna komma hur långt som helst.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 2 december 2016 23:07

Idag så har allting varit en enda lång bussresa.

Vi kom fram runt 20:30 och nu är det tänkt att vi ska sova men vi får väl se hur det går med det :p

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 1 december 2016 22:38

Idag så har jag packat för imorgon så bär det av till Borås och tävling. Det ska bli kul och det käns som vi är bra förberedda. Jag tror på oss.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards