Alla inlägg under maj 2016

Av Louise - 15 maj 2016 23:20

Idag så var jag på stan och tittade på klänningar till en gala som Twisters anordnar för sina medlemmar. (Twisters är en cheerleadingförening)
Jag köpte en klänning men är inte riktigt säker på om jag ska ha den. Jag ska nämligen få prova min systers studentklänning imorgon och då får vi se om jag gillar den bättre.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 14 maj 2016 23:45

Idag så tävlade vi JAMfest och vi kom trea. Vilket bar jättebra med tanke på att vi hade en liten incident precis innan vi skulle tävla. Men jag är jättestolt över våran prestation och efter att vi gjort vårt program och gått av mattan så brast jag ut i gråt av ren lycka. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, så bra kändes det. Det var med andra ord en bra avslutning på denna säsong.


Hoppas att du har haft en bra dag:)


Bye//Lollo

Av Louise - 13 maj 2016 23:14

Idag så bar det av till Nyköping och just nu ligger jag i en hotellsäng och ska snart sova, för imorgon smäller det. Jag kommer nog vara lite nervös imorgon men det är bara naturligt. Vi kommer göra vårt bästa och det kommer gå jättebra.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 12 maj 2016 23:11

Idag så hade jag både matte- och soprov. Det gick nog faktiskt ganska bra. 


jag prövade även på att använda ett flugfiskespö eftersom min mamma hade anmält oss till någon engångs flugfiske kurs. Det var kul men väldigt svårt och lite jobbigt.


Hoppas att du har haft en bra dag:)


Bye//Lollo

Av Louise - 11 maj 2016 22:35

Idag så hade vi genrep inför jamfest, en cheerleadingtävling, på lördag. Det gick bra och det käns verkligen som om vi är ett bättre och starkare lag nu. Så nu kan vi bara göra vågat bästa.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 10 maj 2016 21:57

Idag så filmade jag lite videos till cheerleading trayouts eftersom jag kanske inte kan vara medvärkande då det är riktiga trayouts. Det blev bra men jag måste nog klippa ihop klippen så att det inte blir så många filmer.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 9 maj 2016 22:12

Idag så hände egentligen inget speciellt. Jag gick i skolan, sedan så åkte jag och red och nu ligger jag i min säng och tittar på youtube. Men jaja sådana dagar behövs ju också ibland.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 8 maj 2016 23:00

Idag så hoppade jag clearround på ridskolan. Vi rev visserligen ett hinder men jag är nöjd ändå för att det var ändå en väldigt bra känsla runt hela banan. Man kan säga att vi flög fram.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards