Alla inlägg den 22 juni 2016

Av Louise - 22 juni 2016 23:50

Idag så var vi på Torre Abbey. Det är ett gammalt hus som har gjorts till ett museum. Det var ganska fint att gå runt och titta. Dock så var det ganska jobbigt för jag blev sjuk idag. Det började imorse när jag skulle kliva upp. Det kändes typ som om något inte var helt rätt och när vi kom till våran lektion så kände jag mig inte så bra. Men jag var ändå tvungen att vara med hela dagen så jag stannade på stan och åt middag eftersom att jag inte årkade gå hem.

På kvällen så var vi i bowlinghallen och hade turnering i lufthocky och biljard. Jag och min biljardspartner blev ett av de tre vinnande lagen. Det var faktiskt ganska skönt eftersom det blev som en liten peppande grej nu när jag har blivit sjuk. Vi körde även lite arkadspel, men jag vann inget. Men det var en tjej som vann både en stor chokladkaka och ett gossedjur. Dock så gillade hon inte chokladen så hon gav bort bitar av chokladen, så även om jag inte vann den själv så fick jag lite choklad:)

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards