Alla inlägg den 26 juni 2016

Av Louise - 26 juni 2016 23:47

Idag så hade vi sovmorgon eftersom vi skulle på gudstjänst och den började runt 10:30, så vi samlades kl.10:00 Då var vi i en kyrka som jag inte riktigt kommer ihåg namnet på. Jag kan skriva det någon annan gång om jag kommer ihåg. På kvällen var vi också på gudstjänst men då var vi i "central church".

På dagarna har vi aktiviteter också och idag skulle vi till en spelhall, men jag kom för sent eftersom vi fick så lite tid att äta. Grejen var att jag sickade ett sms till en av mina ledare, men hon fick det aldrig så hela gruppen stod och väntade på mig i en halvtimme. Men det ordnade sig, men hon sa till mig att jag skulle vara med några andra i gruppen som visste vart och vilken tid vi skulle samlas, men jag visste båda de grejerna jag var bara sen.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards