Alla inlägg under maj 2016

Av Louise - 23 maj 2016 23:53

Idag så har jag inte gjort något speciellt. Jag kommer faktiskt inte göra något speciellt förens i helgen eftersom jag bara ligger i min säng hela dagen, äter och pluggar just nu. Jag kan inte göra så mycket annat eftersom jag gjort en operation, vilket jag har nämnt tidigare. Dock så kan jag ju istället försöka skriva om saker jag tänkt mycket på. Så med start imorgon till och med fredag så tar jag ett ämne som jag tänkt mycket omkring och skriver om det. Hoppas att ni tycker att det är en bra idé och att ni kommer att tycka att det är intressant.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 22 maj 2016 21:49

Idag så hade vi lagkväll. Det var kul men jag är fortfarande lite begränsad pågrund av min operation. Men jag hade en bra kväll.

Imorgon så ska jag pröva att vara i skolan i alla fall en halv dag. Jag hoppas att det går bra.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 21 maj 2016 23:45

Idag så har det inte hänt så mycket. Jag har mest legat i sängen, ätit och duschat. Men imorgon så ska vi ha lagkväll och det ska bli kul.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 20 maj 2016 23:45

Idag så har jag inte gjort så mycket, min mormor kom över för att hålla mig sällskap ett tag. Men sedan så var dagens höjdpunkt att titta på lets dance. Och det gick inte heller så bra, Bianca skulle ju ha vunnit. Jaja, vad ska man göra?

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 19 maj 2016 23:26

Idag pluggade jag lite mera som jag nämnde att jag skulle göra i gårdagens inlägg. Min morfar kom och hjälpte mig idag också och när vi var klara så åkte han vidare till min kusin för att hjälpa henne med hennes kaniner. 


Resten av dagen så har jag bara tagit det lungt och tittat på youtube.


Hoppas att du har haft en bra dag:)


Bye//Lollo

Av Louise - 18 maj 2016 23:45

Idag har jag pluggat lite men mest tagit det lungt eftersom jag opererade mig igår. Man bör ju inte direkt springa omkring då. Men i alla fall så var min morfar här och hjälpte mig lite med läxorna, han kommer imorgon också eftersom det är en del att göra hemma när man inte är i skolan. Men det kommer nog att gå bra.


Hoppas att du har haft en bra dag:)


Bye//Lollo

Av Louise - 17 maj 2016 23:45

Idag så gjorde jag en operation. Inget stor eller så men det gör att jag måste vara hemma resten av veckan, vilket är tur för mig eftersom jag nu får extra tid till att öva till NO provet som egentligen är på fredag men jag får göra det nästa onsdag. Så vissa fördelar finns ju.


Hoppas att du har haft en bra dag:)


Bye//Lollo

Av Louise - 16 maj 2016 23:54

Idag så red jag min sista ridelektion för denna termin. Vi hoppade och det var kul. Dock så fick jag inte veta föermes efteråt att jag kunde fått min favorithäst om jag sagt något innan... Jaja saker kan inte alltid gå ens väg. Jag får åka och hälsa på i stallet även om jag inte kan rida.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards