Alla inlägg under maj 2016

Av Louise - 7 maj 2016 22:35

Idag så spenderade jag det mesta av min förmiddag i sängen. Jag åt frukost, gjorde läxor och tittade på youtube.

Just nu är jag på ett bröllop. Hittills så har vi sätt vigseln, hört hög musik och ätit massor med mat och varmrätten har inte ens kommit än. Jaja jag ska inte klaga. Dock så kan mina kläder inte mäta sig med någon annans här.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 6 maj 2016 23:50

Idag så var jag och fick en ansiktsbehandling och det behövdes verkligen. Jag har nämligen haft ganska mycket finnar och torra områden. Men nu hoppas jag att det blir bättre.

Sedan så var jag på stan och kollade på kläder till skolavslutningen.

Sedan så avslutade jag dagen med att vara med mina kompisar i stallet.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 5 maj 2016 22:48

Idag så var jag med min mamma, min kusin och hennes mamma och red islandshäst. Det var kul och extremt fint väder.

Sedan så åkte vi hem till mig och grillade och det var jättegott. Nu är jag hos mormor och morfar. Jag och min mamma ska nämligen sova här.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Nyx

Av Louise - 4 maj 2016 23:05

Idag så var jag på invigningen av nyx pop-up store. Den är i Åhléns city och kommer att vara där fram till den 17 maj. Det bar kul när man väl kom in, men att köa var mindre kul. Jag stod nämligen i kö i 1 timme och 45 minuter. Men jag fick i alla fall med mig tre saker hem. Dock var det nog mina fötter som fick betala det högsta priset. Men jaja vad gör man inte för saker som man gillar.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 3 maj 2016 21:44

Idag så trode jag att jag hade ett möte i skolan så jag åkte och åt närmare skolan än vad jag brukar göra på tisdagar. Men medans jag sitter och äter med min kompis så inser jag att det inte är förens nästa vecka. Jaja så kan det bli ibland.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 2 maj 2016 21:54

Idag så hade vi ett möte om våran klassresa och vi kom fram till att vi ska åka till barnens ö. Det kommer säkert att bli jättekul.

Sedna så var jag och min mamma och tittade lite i Mal of Scandinavia och jag hittade ett par skor till skolavslutningen och en baddräkt.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 1 maj 2016 22:35

Idag så var vi och firade en kompis till vår familj och planerade en resa. Vi har nämligen tänkt att vi ska åka tillsammans och just nu verkar det som om det blir till Kreata.

Sedan så hade jag träning och det gick faktiskt väldigt bra.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards